شاید اگر برانکو سرمربی پرسپولیس نبود مشکلات این تیم بیشتر به چشم می‌‎آمد، اما نتایجی که او با تیمش گرفته باعث شده تصمیم‌های اشتباه مدیران این باشگاه چندان به چشم نیاید.

عجیب ترین تصمیم‌هایی که در این باشگاه گرفته شده است رفت و آمد عجیب بازیکنان در پرسپولیس است. مهدی طارمی در فصل نقل و انتقالا با باشگاه پرسپولیس بر سر تمدید قرارداد به توافق رسید، اما ناگهان سر از تیم ریزه اسپور درآورد. او پس از گذشت دو هفته از حضور در تمرینات این تیم پشیمان شد و دوباره به پرسپولیس بازگشت. حالا این سوال به وجود می‌آید چطور مدیران پرسپولیس حاضر شدند بازگشت او را قبول کنند.

موضوع دوم مربوط به بازگشت رامین رضاییان است، بازیکنی که به شکلی عجیب قرارداد دو ساله خود را با پرسپولیس فسخ کرد و کار او با این باشگاه به شکایت کشید و بعد از پشیمانی از حضور در ریزه اسپور در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار گرفته است. اینکه باشگاه چطور حاضر شده بازیکنی که قرارداد خود را فسخ کند را دوباره برگرداند اتفاقی عجیبی است که فقط طاهری می‌تواند به آن پاسخ بدهد .

عجیب‌تر اینکه ساسان انصاری روز جمعه درخواست فسخ قراردادش را با پرسپولیس مطرح کرد و روز گذشته بدون اینکه با مخالفت مدیران باشگاه روبرو شود موفق شد تهدید خود را عملی کند. اینکه چطور این بازیکن به راحتی می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند احتمالا به ضعف مدیریت مدیران پرسپولیس بر می‌گردد.

این اتفاق‌های عجیب می تواند برانکو و تیمش را با مشکلات بزرگی روبرو کند و یکدلی در بین بازیکنان را از بین ببرد که اگر این اتفاق بیفتد بی‌تردید مقصر آن مدیران پرسپولیس خواهند بود.