در ابتدای فصل جاری لیگ برتر که سعید دقیقی و جلال رافخایی به ماشین سازی پیوستند، خیلی ها با توجه به حضور پیام صادقیان، سامان نریمان جهان و چند هافبک خوب دیگر تصور خط حمله ای رویایی را برای سبزقبایان تبریزی می کردند. حالا اما با گذشت 4 هفته از مسابقات لیگ برتر ایجاد اختلاف میان رسول خطیبی با دقیقی و رافخایی به جدایی این بازیکنان منجر شده و شاید این تیم در خط حمله با مشکلاتی مواجه شود.

 

با جدایی این دو بازیکن، ماشین سازی چند بازیکن جوان را در خط حمله در اختیار دارد. بازیکنانی نظیر امین قاسمی نژاد و حامد پاکدل که شاید از نظر تجربه نتوانند به پای نفرات جداشده برسند.

 

این در حالی است که گفته می‌شود مهرداد بایرامی پس از جدایی از فولاد به جمع شاگردان خطیبی ملحق می‌شود که با حضور وی باید شاهد تغییراتی در خط حمله ماشین سازان باشیم.

 

این اتفاقات در شرایطی رخ داده که ماشین سازی روز یکشنبه هفته آینده بازی حساسی با تیم استقلال دارد. حالا خطیبی مجبور شده نفرات هجومی خود را تغییر دهد. از سوی دیگر ممکن است مهرداد بایرامی تا زمان بازی با استقلال نتواند کارهای مربوط به قراردادش را نهایی کند و در این صورت خطیبی مقابل استقلال با مهاجمان جوانش به میدان می رود. البته حامدپاکدل به دلیل اخراج در بازی با تراکتورسازی نمی تواند در هفته پنجم به میدان می رود و تنها امید خطیبی در صورتی که کار بایرامی به طول بینجامد در خط حمله به امین قاسمی نژاد خواهد بود.

 

باید دید خطیبی در نهایت چه تصمیمی می گیرد تا تیمش در خط حمله با مشکل مواجه نشود.