می‌توانم زوج خوبی در خط حمله برای کاوه باشم

علی قربانی در خصوص شرایط استقلال، عملکرد خودش و اعتماد علیرضا منصوریان به او، انتقادات از کاوه رضایی و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر مشاهده می‌کنید:

 

*: پیروزی مقابل صبای قم چقدر اعتمادبه‌نفس‌تان را بالا برده است؟

اعتمادبه‌نفس‌مان بالا رفت، اما باید این نتیجه را در بازی‌های رسمی کسب کنیم تا از شرایطی که در آن قرار گرفته‌ایم، خارج شویم. قطعاً برد مقابل صبا به ما کمک خواهد کرد.

 

*: استقلال می‌تواند نتایج ضعیف ابتدای فصلش را جبران کند؟

صددرصد ما نتیجه می‌گیریم. به این موضوع شک نکنید.

 

*: با چه اطمینانی این حرف را می‌زنی؟

چون به کادر فنی و بازیکنان‌مان ایمان دارم و می‌دانم که نتیجه می‌گیریم.

 

*: اما انتقادات از استقلال خیلی زیاد است.

طبیعی است وقتی تیم نتیجه نگیرد، انتقاد کنند. ما نباید به این انتقادات توجه کنیم. فشار تمرینات پس از بازی هفته چهارم بیشتر شده و همه بازیکنان با انگیزه تمرین می‌کنند تا در بازی‌های رسمی نتیجه بگیریم.

 

*: در میان انتقاداتی که از عملکرد مهاجمان استقلال می‌شود، گل‌های خوبی می‌زنی و حتی علیرضا منصوریان پنالتی‌های استقلال را به تو می‌دهد.

نظر لطف علی آقاست. من از اول یک هدف را دنبال می‌کردم، اینکه خودم را در استقلال جا انداخته و مثمرثمر باشم. من تلاشم را در تمرینات دو برابر کرده و سعی کردم به حواشی دقت نکنم. در این تمرکزم در تمرینات را بالا بردم و نسبتاً موفق بوده‌ام.

 

*: بازیکنان زیادی بودند که در استقلال و پرسپولیس موفق نشدند. چه برنامه‌ای داری که گلزنی‌هایت مقطعی نباشد؟

متوجه منظورتان شدم. پیش از اینکه به استقلال بیایم، فکر همه چیز را کرده بودم. هدف‌‌‌های بزرگی برای خودم ترسیم کرده‌ام که هنوز به آن نرسیده‌ام.

 

*: تا دربی زمان کم باقی مانده است. به این بازی چقدر فکر می‌کنی؟

الان هیچی، چون فعلاً ماشین‌سازی برای ما مهم است. قبول دارم دربی بازی حساسی است، اما همه ما به بازی با ماشین‌سازی فکر می‌کنیم.

 

*: فکر می‌کنی بتوانی به بازیکنی تبدیل شوی که هواداران روی‌اش حساب می‌کنند؟

به این مورد که گفتید، خیلی امیدوارم. البته باید تلاشم را بیشتر کنم و انگیزه‌ام بالا باشد تا این اتفاق رخ دهد. 

 

*: زندگی‌ات با آمدن به استقلال چقدر تغییر کرده است؟

طبیعی است وقتی به تیم بزرگ استقلال آمدم، زندگی‌ام تحت‌الشعاع قرار گرفت. البته هنوز آنچنان مطرح نشده‌ام، اما کسانی که من را می‌شناسند و بیرون از زمین فوتبال می‌بینند، سؤال‌های زیادی در مورد استقلال مطرح می‌کنند. می‌دانم بازیکن استقلال باید به این فکر کند که جواب مردم را با حوصله، صمیمیت و احترام بدهد. این مسائل را می‌دانستم و با آمادگی کامل استقلال را انتخاب کردم. شرایط بازی کردن در این تیم سخت است، چون همه انتظار دارند خوب و با احترام پاسخ‌شان را بدهی. از وقتی به استقلال آمدم، احساس خوبی دارم و سعی کردم فشار و استرسی به خودم وارد نکنم.

 

*: چرا این همه از کاوه رضایی خیلی انتقاد می‌شود؟

کاوه بازیکن توانمندی است و به بازیکنان کناری‌اش کمک می‌کند. کاوه خیلی به من کمک کرده و نکات زیادی از او یاد گرفته‌ام. این بسته به نظر منصوریان است که چه کسی را بازی بدهد، اما من و کاوه می‌توانیم زوج خوبی باشیم.

 

*: البته به نظر می‌رسد سوپرایز منصوریان در بیشتر بازی‌ها تو باشی...

برای من فرقی ندارد که به‌عنوان بازیکن ثابت یا ذخیره به میدان بروم. البته هر بازیکنی دوست دارد بازی کند، اما برای من، موفقیت تیم در اولویت قرار دارد.