دروازه‌بان 120 هزار دلاری پرسپولیس!

لیستی که سازمان لیگ در ابتدای فصل از رقم قراردادهای بازیکنان پرسپولیس منتشر کرد، حالا چند روزی است که با ارقامی تازه‌ رونمایی شده.

 

مهم‌ترین موردی که در این لیست به چشم می‌خورد، اضافه شدن نام دروازه‌بان کروات پرسپولیس و رقم عجیب قرارداد اوست. بوژیدار رادوشوویچ که به خاطر صادر نشدن مجوز بازی‌اش نام او را در لیست پرسپولیس نمی‌دیدیم، بالاخره به این لیست اضافه شد و رقم قراردادش را هم 360 میلیون تومان اعلام کرده‌اند.

 

اگر رقم دلار را 3 هزار تومان در نظر بگیریم، رقم قرارداد رادوشوویچ می‌شود 120 هزار دلار؛ تقریبا یک سوم رقم قرارداد علیرضا بیرانوند. قرارداد دروازه‌بان اول پرسپولیس هم البته از تغییر در امان نبوده و در لیست‌ِ جدید، قیمت متفاوتی دارد. قراردادی که پیش از این برایش یک میلیارد و 45 میلیون تومان قیمت تعیین کرده بودند، حالا به 950 میلیون کاهش پیدا کرده است.

 

دقیقا برعکس آن چیزی که برای قراردادهای احمد نوراللهی اتفاق افتاده. قرارداد نوراللهی را در لیست اولیه نوشته بودند 206 میلیون و 700 هزار تومان که البته همان موقع مدیر برنامه‌های این بازیکن آن را غیرواقعی خواند و حالا هم سازمان لیگ رقم قرارداد او را 700 میلیون تومان اعلام کرده است.

 

جالب است بدانید که قرارداد 390 میلیونی علی علیپور هم در لیست جدید تبدیل شده به 300 میلیون تومان.