دردسر تازه برای برانکو

برانکو در زمان مصدومیت یا محرومیت بازیکنانش، با کمبود بازیکن روبرو بود و بجز نوراللهی و بن‌سون، سایر بازیکنان ذخیره فاصله زیادی با مهره‌های اصلی تیم داشتند.
 

این فصل به نظر می‌رسید اوضاع با خرید ساسان انصاری و وحید امیری عوض شده باشد اما از دست دادن ناگهانی سه بازیکن اصلی، برانکو را به دردسر انداخته است. ساسان انصاری به فولاد بازگشت، امید عالیشاه در بازی دوستانه با پرسپولیس قائمشهر مصدوم شد و وحید امیری در بازی تیم ملی با چین آسیب دید.

 

حالا برانکو برای بازی با تراکتورسازی، با یک علامت سوال بزرگ مواجه است. در خط حمله، علی علیپور جای امیری را می‌گیرد اما در نبود امیری و انصاری، برانکو برای جانشینی عالیشاه به مشکل خواهد خورد. اگر عالیشاه و امیری تا بازی با تراکتورسازی شرایط بازی پیدا نکنند، احتمالا احمد نوراللهی دوباره در سمت چپ خط هافبک سرخپوشان قرار خواهد گرفت. فصل پیش و زمانی که عالیشاه در خط حمله بازی می‌کرد، نوراللهی مقطعی در این پست به میدان رفت و نمایش نسبتا خوبی هم داشت اما تهاجمی‌تر شدن پرسپولیس و بردن عالیشاه به سمت چپ خط هافبک، او را به نیمکت فرستاد.

 

حالا در آستانه بازی سخت با تراکتورسازی با تبریز، شاید حضور نوراللهی به جای امیری و عالیشاه، به دفاعی‌تر شدن تیم برانکو در این بازی کمک کند. پرسپولیس شاید با مساوی مقابل تراکتورسازی صدرنشین بماند اما در صورت شکست، با شرایط بدی به استقبال دربی تهران خواهد رفت.