تاج: ایران و کره جنوبی شایسته صعود هستند

عصر امروز (پنجشنبه) نشستی با حضور «مهدی تاج»، «علیرضا اسدی» و «حمیدرضا آصفی» به همراه «کیم سونگ هو» سفیر کره جنوبی در تهران برگزار شد و درخصوص دیدار ایران و کره جنوبی بحث و تبادل نظر گردید.

 

در ابتدای این نشست،مهدی تاج ضمن معرفی اعضای حاضر در جلسه،گفت: بدون شک ارتباط ما با کره جنوبی به فوتبال ایران کمک بسزایی می کند و از همکاری دو فدراسیون برای پیشرفت و توسعه فوتبال استقبال می کنیم.

 

وی افزود: فدراسیون فوتبال ایران آماده هرگونه همکاری با این کشور را دارد و شرایط لازم را برای برگزاری هر چه بهتر مسابقه ایران و کره جنوبی انجام می دهد. همچنین در آن روز میزبان دیدار تیم های ملی فوتبال عراق و تایلند نیز هستیم که شرایط برای آن دیدار هم فراهم است.رئیس فدراسیون در ادامه خاطر نشان کرد: بهترین تیم های گروه نخست مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا، ایران و کره جنوبی هستند و امیدوارم هر دو تیم به جام جهانی 2018 روسیه راه پیدا کنند.

 

در ادامه، سفیر کره جنوبی از فدراسیون فوتبال ایران خواست تا جایگاه ویژه ای برای هواداران کره جنوبی در ورزشگاه آزادی در نظر بگیرد و افزود: تاکنون برابر تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی پیروز نشده ایم و به این موضوع آگاه هستیم که ایرانی ها بسیار مهربان و مهمان نواز هستند، اما فوتبال فضای متفاوتی دارد.

 

سفیر کره جنوبی در ادامه بیان کرد: باید از فوتبال استفاده کرده تا روابط مردم دو کشور را نزدیکتر کنیم. سونگ هو، گفت: نزدیک به 300 تا 400 هوادار کره جنوبی در ایران زندگی می کنند و برای دیدار با ایران به ورزشگاه می آیند.وی در پایان اظهار داشت: سفارت کره جنوبی در ایران آمادگی هر گونه همکاری و هماهنگی برای برقراری ارتباط با فدراسیون فوتبال ایران را دارد و معتقدم فوتبال و فوتسال ایران طی چند سال گذشته بسیار پیشرفت داشته اند و عملکردشان مطلوب بوده است.