علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی مقابل ماشین سازی اظهار داشت: ما دو برنامه را در این تعطیلات دنبال می کردیم. از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار گرفتیم و بازیکنان ما پیشرفت کردند. خصوصا نفرات جدید.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. به یک وحدت تاکتیکی رسیدیم. شرایط بسیار خوب است. تعطیلات راضی کننده ای برای استقلال بود. از مهدی رحمتی تشکر می کنم که در این مسیر به ما کمک کرد. به ماشین سازی ها بابت حضورشان در لیگ برتر تبریک می گویم. 

سرمربی استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: ماشین سازی تیم قدیمی است. بازی شان مقابل تراکتور در دربی تبریز را دیدیم. از نقاط ضعف و قوت این تیم شناخت کافی داریم. تیم ما از لحاظ فیزیکی در شرایط آرمانی قرار گرفته است. از روزهای سخت گذر کرده ایم. بازیکنان جدید با نفرات قدیم مان به هماهنگی رسیده اند. از مدیر عامل جدید تیم مان و همچنین اعضای هیات مدیره تشکر می کنم که در مسیر پیش رو به ما کمک کردند و حمایت های لازم را داشتند. انرژی خوبی به ما داده شد و در نهایت ما بیشترین انرژی مان را از هواداران می گیریم که به خوبی از ما در این مدت حمایت کردند.

وی همچنین اذعان داشت: ماشین سازی تیم بسیار خوبی است. بازیهای آنها را نگاه کردم. آنها نفرات خوبی در تیم شان دارند و رسول خطیبی تیم خوبی را جمع کرده است. بازی با تیم های بزرگ کمی برای آنها سخت است. چون فشار تماشاگر و پخش تلویزیونی به آنها استرس می دهد. من به بازیکنانم گفته ام اگر آنها چند برابر انرژی می گذارند شما باید بیشتر انرژی بگذارید تا به برتری برسید.به هر صورت ما تلاش می کنیم تا اولین سه امتیاز خود را در لیگ برتر کسب کنیم. گرچه دیر است اما باید این اتفاق بیفتد. 

سرمربی استقلال همچنین گفت: امیدوارم تماشاگران پیش از دربی ورزشگاه را پر کنند تا بازیکنان با انرژی بیشتری به میدان بروند. پادوانی در نیم فصل اول سال پیش بازی نکرد ولی در نیم فصل دوم به میدان رفت. این بازیکن باهوش و باتجربه است و می تواند به بازیکنان جوان ما کمک کند ولی به زمان نیاز دارد. بابت مجتبی حقدوست هم از نفتی ها تشکر می کنم که این بازیکن را در اختیار ما قرار داده اند. همچنین از علی دایی تشکر می کنم که با یک تلفن این بازیکن را در اختیار ما قرار داد.

وی در ادامه افزود:خواهش می کنم وقتی تمرینات ما در ورزشگاه آزادی برگزار می شود تماشاگران به آنجا نیایند چراکه اجازه نمیدهند آنها حضور داشته باشند. اما وقتی در آنجا تمرین نداریم مشکلی برای حضور تماشاگران هم نداریم. ما مدیون خبرنگاران هستیم و نقد کردن حق آنهاست اما انتظار دارم در کنفرانس های بعد از بازی افراد استخوان خردکرده من را نقد کنند و کسانی بیایند که عقبه داشته باشند.

منصوریان در پایان درباره دربی گفت: اجازه بدهید درباره این مسابقه بعد از دیدار با ماشین سازی تبریز صحبت کنم و فعلا تمرکز ما برروی همین بازی باشد.