ویسی: بازیکنان جدا شده از سپاهان انگیزه‌های فراوانی دارند

عبدالله ویسی در نشست خبری  پس از دیدار تیمش برابر پیکان اظهار داشت: این دیدار 2 نیمه متفاوت داشت در نیمه نخست خوب نبودیم اما توانستیم چند موقعیت نصف و نیمه ایجاد کنیم اما در نیمه دوم خوب بازی کردیم و موقعیت‌های فراوانی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم که متأسفانه توپ‌هایمان گل نشد و 2 امتیاز از دستمان پرید، امیدواریم در بازی‌های آینده این 2 امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

وی درباره عملکرد ضعیف احسان حاج‌صفی در این دیدار تصریح کرد: حاج‌صفی بازیکن بزرگی است و بازی‌های فراوانی چه در عرصه باشگاهی و چه در عرصه ملی انجام داده است؛ اینگ‌ونه شرایط برای تمام بازیکنان بزرگ دنیا به وجود می‌آید و مطمئن هستم احسان به روزهای اوج خود باز می‌گردد و به تیم ما کمک می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره انگیزه فراوانی که بازیکنان جدا شده از این تیم برای دیدار مقابل سپاهان دارند، گفت: تیم‌هایی که با ما بازی می‌کنند حساب‌ ویژه‌ای برای دیدار با سپاهان باز می‌کنند و بازیکنانی که از ما جدا شده‌اند با انگیزه خاصی جلو تیم سپاهان قرار می‌گیرند. رحمان احمدی جزو همین دسته بازیکنان است و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.

ویسی درباره عملکرد تیم سپاهان در این دیدار افزود: در این دیدار برنامه‌ای روی ارسال از جناحین نداشتیم و اگر این‌گونه بود مهاجم نوک خود را بیرون نمی‌کشیدیم. سعی کردیم با پاس‌های کوتاه و حرکات نفوذی دفاع تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و گل خورده خود را جبران کنیم. خوشحالیم از اینکه بازی را واگذار نکردیم و اینکه توانستیم گل خورده خود را جبران کنیم برای ما خوب است.

وی درباره دستاورد تعطیلات لیگ برای سپاهان گفت: این تعطیلات برای تیم ما خوب بود و در چند بازی تدارکاتی که انجام دادیم توانستیم گل‌های خورده را جبران کنیم و یکی از نقاط ضعف خود را جبران کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که رویکرد شما برای هادی عقیلی چگونه است، تصریح کرد: من قبلاً نظرم را در ارتباط با این موضوع داده‌ام و نهایتاً تکلیف وی در همین هفته مشخص می‌شود.

ویسی گفت: تیم ما در این هفته با اضافه شدن فرید بهزادی‌کریمی تکمیل می‌شود و وضعیت خوبی را در ادامه لیگ پیدا می‌کنیم.