هفته بيست و سوم ليگ دسته اول فوتبال عصر دیروز با انجام ۱۴ ديدار برگزار شد كه در مهمترين ديدار تيم فوتبال شهرداري تبريز ميزبان پيام مشهد بود كه در پايان توانست با نتيجه ۲ بر صفر به برتري دست يابد.

شاگردان اکبر میثاقیان با این پیروزی ۵۳ امتیازی شدند و توانستند در ۳ هفته باقی مانده به پایان لیگ جواز صعود به دهمین دوره لیگ برتر را کسب کنند.

در دیگر دیدار دیروز تیم فوتبال داماش گیلان صدرنشین گروه دوم رقابتها میزبان شن‌سا اراک بود که در پایان شاگردان فیروز کریمی با یک گل میهمان خود را شکست دادند و با ۴۲ امتیاز جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم کردند.

در دیگر دیدار این گروه تیم نفت تهران میزبان برق شیراز بود که با پیروزی یک بر صفر توانست جایگاه دومی را از تیم شیرازی گرفته و شانس خود را برای صعود به لیگ برتر افزایش دهد. برق شیراز با این شکست تا حدودی دل مردم شیراز را به درد آورد، زیرا شیرازی‌ها پس از سقوط مقاومت سپاسی به لیگ دسته اول چشم به صعود برق دارند که حداقل بتوانند در لیگ دهم یک نماینده داشته باشند. هر چند که به علت نزدیکی تیمها به یکدیگر در گروه دوم نمی‌توان در مورد صعود تیم‌ها نظر قطعی ارائه کرد.