بیرانوند و رحمتی برنده دربی را مشخص می‌کنند

رضا وطنخواه در مورد دربی 83 اظهار داشت: در تمام دنیا بازی‌های دربی از جذابیت‌های زیادی برخوردار است و این دیدارها می‌تواند شور و نشاط خاصی را با جامعه انتقال دهد. امیدوارم از دربی روز جمعه فوتبال ما سود ببرد.

وی ادامه داد: این دیدار ربطی به جایگاه دو تیم و شرایط‌ شان در جدول ندارد. دربی با بازی‌های دیگر فرق دارد و امیدوارم این دیدار با فرهنگ بالای هواداران و بازیکنان دو تیم برگزار شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط دو تیم پیش از دربی گفت: درست است که استقلال دربازی‌های این فصل خود نتایج خوبی نگرفته اما نمی‌توان بازی ساده‌ای را در این دیدار برای پرسپولیس پیش‌بینی کرد. به اعتقاد من مردان تاثیرگذار این دیدار دروازه‌بان‌های دو تیم هستند که در حال حاضر شرایط کاملاً متفاوتی دارند. بیرانوند در تیم ملی و بازی‌های اخیر پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و در مقابل مهدی رحمتی با افت زیادی درون دروازه استقلال بازی می‌کند. در فوتبال دروازه‌بان هر تیم ارزشی به اندازه 10 بازیکن دیگر دارد. هر کدام از این دو دروازه‌بان در این دیدار عملکرد خوبی را از خود نشان دهند،‌کمک زیادی به موفقیت تیم خود خواهند کرد.

وطنخواه در پایان درخصوص پیش‌بینی خود از بازی عنوان کرد: این دیدار به خاطر شرایط خاصی که دارد، قابل پیش بینی نیست اما من شخصا دوست دارم پرسپولیس فاتح این دربی باشد.