پژمان بازغی درباره دربی روز جمعه و وضعیت پرسپولیس در لیگ شانزدهم اظهار داشت: سال فوتبال مهمی در پیش داریم و تیم ملی ما مسابقات حساسی را پیش رو دارد. همین مساله باعث شد پرسپولیس به واسطه ملی پوشانش، در بازی برابر تراکتور از نظم و هماهنگی بالایی برخوردار نباشد اما در طول هفته این مشکل برطرف می شود.

 

وی درباره وضعیت استقلال و احتمال برکناری علیرضا منصوریان در صورت نتیجه نگرفتن در بازی برابرپرسپولیس خاطرنشان کرد: منصوریان ثابت کرده که مربی خوبی است. حاشیه ها روی مربی فشار می آورد. او مربی جوانی است و راه زیادی پیش رویش باقی مانده است. به نظرم اشکال استقلال، منصوریان نیست و مسائل پشت پرده و تغییرات زیاد در مدیریت باشگاه و صحبت های ضد و نقیض باعث شده این مشکلات به وجود بیاید.

 

بازیگر مشهور کشورمان در ادامه افزود: بازیکنان استقلال مانند فصل پیش خود بازی نمی کنند. آنها افت کردند و از لحاظ روحی و روانی هم تحت فشار هستند.امیدوارم آنها بتوانند خودشان را بازیابی کنند و به بالای جدول صعود کنند. تیم ملی ما که الان وضعیت خوبی دارد به استقلال قدرتمند هم احتیاج دارد. به نظرم اگر به منصوریان فرصت دهند آنها می توانند خودشان را پیدا کنند و به بالای جدول صعود کنند.

 

وی درباره پیش بینی اش از دربی و کلیدی ترین بازیکنان دو تیم اذعان داشت: به نظرم بازی با نتیجه 3-0 به سود پرسپولیس تمام می شود. کاوه رضایی بازیکن مهمی در ترکیب استقلال است. همچنین جابر انصاری هم بازیکن با کیفیتی است. در پرسپولیس هم مهدی طارمی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا و بازیکن مورد علاقه خودم احمد نورالهی جزو کلیدی ترین بازیکنان هستند. تیم حال حاضر پرسپولیس مثل دهه هفتاد بازی می کند و ما از دیدن آن، عشق می کنیم.

 

بازغی در پایان گفت: بازی روز جمعه را احتمالا در کنار دوستان خواهیم دید. همچنین می خواهم آرزوی سلامتی کنم برای پژمان منتظری فوتبالیست بااخلاق کشورمان که درست است که پرسپولیسی نیست اما بازیکن تیم ملی ماست و از شخصیت بالایی هم برخوردار است. امیدوارم هر چه سریع تر به میادین برگرد. همچنین بابت حادثه دلخراشی که برای خانواده بهادر عبدی عزیز هم رخ داد بسیار متاسفم و امیدوارم که خدا به این فوتبالیست عزیز صبر دهد.