دربی ربطی به رتبه تیم‌ها در جدول ندارد

پیروز قربانی، درباره دربی حساس هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط پرسپولیس در ظاهر بهتر است ولی دربی به مسائل روحی، روانی وابسته است و وضعیت تیم‌ها در جدول تأثیر چندانی در نتیجه بازی ندارد.

وی درمورد پیروزی منصوریان در نفت مقابل پرسپولیس در فصل گذشته عنوان کرد: من دیدار فصل گذشته نفت مقابل پرسپولیس را دیدم، منصوریان در آن بازی روش خوبی برای تقابل با پرسپولیس انتخاب کرده بود و نشان داد روش مقابله با این تیم را بلد است. ولی استقلال با نفت تفاوت دارد و ممکن است تماشاگر آن روش بازی را نپسندد.

کاپیتان پیشین استقلال درباره دربی‌هایی که خودش در آن حضور داشته گفت: اکثر دربی‌هایی که من در آنها حضور داشتم مربوط به زمان قلعه‌نویی بوده است. قلعه نویی در آن زمان سعی می‌کرد بازیکنان را از نظر روانی تخلیه کند و بدون هیچ فشاری آنها را به زمین بفرستد.

قربانی در پایان در پیش‌بینی خودش از نتیجه دربی عنوان کرد: نباید از حق بگذریم که برانکو تیم خوب و مسنجمی ایجاد کرده است. این تیم تغییرات کمی داشته ولی استقلال هم در کادرفنی و هم در جمع بازیکنان اکثراً نفراتش تغییر کرده است. ولی در مجموع امیدوارم استقلال بتواند نتیجه بگیرد و از شرایط سخت حال حاضر خارج شود.