تعطیلات لیگ به درد فوتبال ما نمی‌خورد

عبدالله ویسی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز، اظهار داشت: در ابتدا از کانون هواداران ماشین‌سازی تشکر ویژه می‌کنم که استقبال خوبی از ما به عمل آوردند. همچنین از مسئولان این تیم بابت در اختیار گذاشتن زمین تمرین‌شان متشکرم.

وی در ادامه افزود: شرایط جدول به گونه‌ای است که همه تیم‌ها به‌دنبال سه امتیاز هستند و فرقی بین تیم میهمان و یا میزبان وجود ندارد. ما هفته قبل دو امتیاز خانگی را از دست دادیم  و در این دیدار برای کسب سه امتیاز می‌جنگیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد بازیکنان محروم و مصدوم تیمش برای دیدار مقابل ماشین‌سازی گفت: شجاع خلیل‌زاده تنها مصدوم سپاهان است که با ما به تبریز نیامده است.

ویسی در واکنش به نتایج ضعیف سپاهان در فصل گذشته و این فصل تصریح کرد: سپاهان حدود 95 درصد تغییر داشته است که با گذشت زمان به شکل واقعی خود می‌رسد. هم مردم و هم کادر فنی از سپاهان انتظار دارند که خوب بازی کند. ما در صحبتی که با مسئولان داشتیم قرار بود از پنج بازی 9 امتیاز کسب کنیم که دو امتیاز عقب هستیم. به نظر من مردم و مسئولان از سپاهان راضی هستند.

وی در پاسخ به پرسشی که چقدر از ماشین‌سازی شناخت دارد، گفت: مقابل تیم‌هایی که ناشناخته هستند بازی کردن بسیار دشوار است. تیم هایی که مقابل ما فوتبال بازی می‌کنند ما نیز می‌توانیم به خوبی مقابل‌آنها بازی کنیم. استقلال خوزستان نمونه بارز این تیم‌ها است. متأسفانه برخی تیم‌ها مقابل سپاهان دفاعی و بسته بازی می‌کنند. خود من هم اگر قرابود مقابل سپاهان بازی کنم دفاعی بازی می‌کردم. از تیم ماشین سازی شناخت خوبی داریم و برای برد به زمین می‌آییم چرا که فقط سه امتیاز به درد ما می‌خورد. اگر یک امتیاز هم بگیریم خداراشاکریم. تبریز در این فصل سه نماینده در لیگ برتر دارد و خوشحالم که سه بار به این استان می‌آیم. ماشین سازی نیز تا به اینجای کار تیم شایسته‌ای نشان داده که لیاقت حضور در لیگ برتر را دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا تعطیلات لیگ برتر برای شما مشکلی ایجاد نمی‌کند، گفت: تعطیلات حتی برای شرکت‌ها و ادارات خوب نیست چه برسد به فوتبال! بعد و قبل تعطیلات تیم‌ها به دنبال این هستند که که بازنده نباشند و برای همین است که بازی‌هایی قبل و بعد تعطیلات اکثراً با نتیجه تساوی پایان می‌یابد. به طور کلی معتقدم تعطیلات به درد فوتبال ما نمی‌خورند و همه تیم‌ها ضرر می‌کنند.