بهروان:هواداران تنها با بلیت الکترونیک به ورزشگاه بیایند

غلامرضا بهروان پس از پایان جلسه هماهنگی شهرآورد 83 بین تیم های استقلال و پرسپولیس با بیان این مطلب، افزود: در این جلسه بحث های مختلفی از جمله موارد فنی و انتظامی مطرح شد تا برگزاری این بازی به نحو مطلوب انجام شود.
وی درباره فروش بلیت های الکترونیک و ظرفیت باقی مانده ورزشگاه، اظهارداشت: تا این لحظه ظرفیت طبقه اول ورزشگاه تکمیل شده است و تنها بخشی از طبقه دوم باقی مانده است این درحالی است که با توجه به فروش بلیت از طریق سامانه الکترونیکی هیچ گونه بلیتی در ورزشگاه فروخته نخواهد شد و از هوادارانی که موفق به تهیه بلیت نشده اند درخواست می کنیم به هیچ عنوان به ورزشگاه مراجعه نکنند.
بهروان ادامه داد: هواداران با توجه به شرایط ویژه این بازی، برای حضور در ورزشگاه به گونه ای زمان بندی کنند تا به موقع در ورزشگاه حضور داشته باشند زیرا در صورت تکمیل ظرفیت در ورزشگاه آزادی بسته خواهد شد.
این مقام مسئول تاکید کرد: براساس مصوبه شورای تامین در ورزشگاه در ساعت 12 باز خواهد شد اما در صورت صلاحدید فرمانده یگان حاضر درورزشگاه امکان تغییر این زمان وجوددارد.
بهروان افزود: از سوی کمیته روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه های متنوع فرهنگی برای پر کردن اوقات فراغت هواداران در نظر گرفته شده است.
وی گفت: سرپرستان 2 باشگاه ضمن هماهنگی با کانون هواداران و لیدرهای خود قول همه گونه همکاری را باعوامل برگزاری، تیم داوری و نیروی های انتظامی و امنیتی در جریان بازی و بعد از بازی را داده اند تا این مسابقه بدون تنش و به خوبی پایان پذیرد.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ابراز امیدواری کرد که دراین دیدار هواداران شاهد یک بازی زیبا و بدون تنش باشند و فهم و درک بالای خود را در روی سکوها به نمایش بگذارند.
در این جلسه غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات، حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی، سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر، سرپرستان و مدیران رسانه ای تیم های استقلال و پرسپولیس، نمایندگان یگان ویژه، پلیس راهور، مدیران و نمایندگان نیروی های امنیتی و انتظامی ، نمایندگان هیأت فوتبال تهران، اتوبوسرانی، اورژانس و ورزشگاه آزادی حضور داشتند.