تمجید یونانی‌ها از عملکرد شجاعی و پیشنهادی که رد شد

سایت خبری باشگاه پانیونیوس با تمجید از عملکرد اولین بازی رسمی مسعود شجاعی در ترکیب اصلی این تیم در بازی هفته اول سوپر لیگ یونان برابر آستراس نوشته است: جنگجوی ایرانی در طول بازی تاکتیک‌پذیر و بازیکنی فنی نشان داد که فوتبال را به خوبی درک می‌کند. درباره اولین بازی مسعود فقط می‌توانیم با نگاه مثبتی صحبت کنیم، زیرا روز خوبی برابر آستراس پیش‌رو داشت.

سایت پانیونیوس در ادامه این خبر آورده است: مسعود شجاعی تاکنون 65 بار پیراهن تیم ملی ایران را به تن کرده و سابقه حضور در لیگ اسپانیا با تیم‌های اوساسونا و لاس‌پالماس را دارد. این کارنامه نشان می‌دهد که مسعود شجاعی یک بازیکن معمولی نیست و اتفاقی به پانیونیوس نیامده است.

این سایت یونانی در ادامه از راز دو ساله پرده برداشت و از تلاش باشگاه مطرح آ.اک یونان برای جذب مسعود شجاعی در سال 2014 میلادی خبر داد. این باشگاه مطرح آتنی در این سال میلادی تصمیم داشت تا شجاعی را جذب کند، اما مذاکرات طرفین به توافق ختم نشد و این ملی‌پوش ایرانی به لیگ ستارگان قطر رفت.

مسعود شجاعی در فصل جدید فوتبال باشگاهی یونان دوباره از تیم آ.اک و یک تیم دسته دومی نیز پیشنهاد داشت، اما طبیعی بود که نمی‌خواست در سطح پایین‌تری از لیگ یونان بازی کند و سرانجام باشگاه پانیونیوس توانست بر خلاف تیم آ.اک آتن شجاعی را به سوپر لیگ یونان بیاورد.

سایت پانیونیوس دلیل انتشار این خبر را به این دلیل اعلام کرد که هواداران این تیم بدانند و فراموش نکنند در شرایطی مسعود شجاعی را جذب کردند که تیم مطرح آ.اک نیز تلاش‌هایی برای جذب ستاره تیم ملی ایران انجام داده بودند.