رضا یزدانی: چاره‌ای جز انجام عمل جراحی ندارم

 رضا یزدانی با بیان اینکه بزودی باید روند جدی و قطعی را برای درمان مصدومیت خود آغاز کند، گفت: پیش از المپیک با هر سختی و فشاری که بود، تمرینات سنگین و شبانه روزی اردوهای تیم ملی را تحمل کردم تا به هدفم یعنی مدال المپیک برسم. هر چند این اتفاق رخ نداد و نتوانستم با مدال از المپیک بازگردم، اما باید به فکر درمان قطعی مصدومیت آشیل پایم باشم که پیش از این باید جراحی و درمان می شد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی فدراسیون کشتی بزودی برای عمل جراحی اقدام خواهم کرد، چرا که این مصدومیت با درمان معمولی برطرف نمی شود و خیلی جدی تر از این نوع درمانهاست. البته زمان دقیق جراحی هنوز مشخص نشده و نیاز به هماهنگی و آزمایشات لازم دارد.

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ایران در المپیک ادامه داد: با نظر پزشکان باید در ایران یا آلمان جراحی کنم که این مساله نیز هنوز مشخص نیست و باید با توجه به شرایط موجود و هماهنگی های لازم صورت گیرد.

یزدانی در پایان در پاسخ به این سوال که بعد از جراحی در عرصه ملی حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: ابتدا باید درمان خود را به سرانجام برسانم و بتوانم این مشکل را بطور قطعی حل کنم. من هنوز برای آینده تصمیم خاصی نگرفتم و مشخص نیست که همچنان در عرصه ملی کشتی بمانم یا خیر، اما آنچه مسلم است تا زمانی که بتوانم کشتی بگیرم در میدان می مانم.