پرسپولیس و تراکتورسازی، نقطه مقابل استقلال

پس از انجام شش بازی از لیگ شانزدهم تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان از بیشترین تغییرات در ترکیب در بازی‌های خود استفاده کرده‌اند، این در حالی است که تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی کمترین تغییر را در بین بازیکنان به میدان رفته خود داده اند.

بیشترین بازیکنان، استقلال تهران و فولاد خوزستان

علیرضا منصوریان سرمربی آبی‌های پایتخت تاکنون ترجیح داده است از 23 بازیکن در بازی‌های تیمش سود ببرد، اتفاقی که تاکنون نتیجه لازم را برای آنها نداشته است. به‌غیر از استقلالی‌ها، سرخ پوشان خوزستانی نیز در زمره تیم‌هایی هستند که بازیکن زیادی در میدان‌ها داشته‌اند، نعیم سعداوی در شش دیدار ابتدایی فولادی‌ها از 2 بازیکن در ترکیب خود استفاده کرده است.

کمترین بازیکنان، تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس

اما در طرف مقابل دو تیم سرخ‌پوش از نوع تهرانی و تبریزی کمترین بازیکن را در ترکیب خود داشته‌اند و اتفاقاً نتیجه بهتری نیز گرفتند، امیر قلعه‌نویی تاکنون از 15 بازیکن برای بازی‌های تراکتورسازی استفاده کرده است و 16 بازیکن هم تاکنون برای پرسپولیس و برانکو به میدان رفته‌اند.

کمترین بازیکن ثابت، استقلال، سیاه‌جامگان، سایپا

استقلالی‌ها که از بیشترین بازیکن در تیم خود سود بردند کمترین بازیکن ثابت را نیز در اختیار دارند، آنها به همراه سیاه‌جامگان و سایپا تنها تیم‌هایی هستند که فقط دو بازیکن در تیم خوددارند که تمام 540 دقیقه بازی‌های لیگ شانزدهم را در میدان حضور داشتند.

بیشترین بازیکن ثابت، پدیده، صبا، پیکان

در طرف دیگر سه تیم دیگر از لیگ شانزدهم با 5 بازیکن بیشترین بازیکن را در لیست خود داشتند که در تمام دقایق بازی‌ها حضور داشتند، رضا مهاجری، صمد مرفاوی و مجید جلالی در تیم‌های پدیده، صبا و پیکان باثبات‌ترین ترکیب‌ها را داشته‌اند و در تیم خود 5 بازیکن 540 دقیقه‌ای دارند.

بازیکنان زیر 91 دقیقه، استقلال بیشترین

همان‌طور که قابل پیش‌بینی بود استقلالی‌ها بازیکنان بسیاری را در ترکیب خود داشته‌اند. بیشترین بازیکن با زیر 91 دقیقه زمان حضور در میدان. استقلالی‌ها 8 بازیکن در ترکیب خوددارند که در دقایق زیر 91 دقیقه از آنها بازی گرفته‌اند، پس‌ازاین تیم، ماشین‌سازی تبریز با 6 بازیکن در رده دوم قرار دارد.

بازیکنان زیر 91 دقیقه، تراکتورسازی کمترین

تراکتوری‌ها که تقریباً به ترکیب موردنظر خود دست‌یافته‌اند در این زمینه هم کمترین تغییر بازیکن را در ترکیب خوددارند. آنها تنها 1 بازیکن با زمانی زیر 91 دقیقه بازی در ترکیب خوددارند. پس از تبریزی ها پیکانی‌ها و ذوب آهنی‌ها با 2 بازیکن در رده بعدی قرار دارند.

همه ثابت‌های لیگ شانزدهم

304 بازیکن در لیگ شانزدهم به میدان رفته‌اند و برای تیم‌های خود به بازی پرداختند، 56 بازیکن به‌طور ثابت به میدان رفتند و 560 دقیقه کامل را در بازی‌ها حضور داشته‌اند.