درست از همان بازی اول استقلال در فصل جدید مشخص شد منصوریان بیشتر از اینکه سرمربی استقلال باشد دوست دارد «محبوب» سکوها و البته رسانه‌ها باشد. حرکات و کلماتی که منصوریان در جریان بازی اول استقلال و نشست خبری بعد از اولین ناکامی انجام می‌داد گواه این مسئله است.

منصوریان که قطعا یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ استقلال است هنوز برای تبدیل شدن به سرمربی استقلال کار دارد. منصوریان بازیکن فعلا برای سرمربیگری استقلال کوچک است و می‌شود این مسئله را در حرکات سرمربی استقلال دید. همه می‌دانند منصوریان به شکلی خاص و عجیب روابط عمومی خوبی دارد اما این دلیل نمی‌شود سرمربی تیم بزرگ استقلال در تمرین با بوقچی تیم شوخی دستی داشته باشد و صورت او را کیک مالی کند.

استرس و حرکات عجیب منصوریان کنار زمین کاملا مشهود است و البته طبیعی، چون تحمل فشار نیمکت استقلال برای یک «جوان» سخت است، حتی اگر آن جوان «داش علی منصور» محبوب استقلالی‌ها باشد. پیش از آغاز دربی منصوریان و برانکو تقریبا به صورت همزمان داخل زمین آمدند هرچند تفاوت فراوانی بین رفتار این دو مربی وجود داشت. برانکو با تجربه فراوان استرس خود و تیمش را کنترل کرد و البته به صورت طبیعی به ابراز احساسات هوادارانش پاسخ داد.

در طرف مقابل منصوریان هنگام ورود به زمین به شکلی عجیب به سمت جایگاه تیفوسی‌های استقلال رفت و بعد از زانو زدن مقابل هواداران عدد 4 نشان داد تا به این صورت به تشویق هواداران تیمش واکنش نشان بدهد. نکته جالب اینجاست که منصوریان به صورت یک مرد فاتح با هواداران تیمش برخورد کرد آن هم در شرایطی که استقلال «ته» جدول بود.

شاید اگر منصوریان «احساس» را از کارش کنار بگذارد و بیشتر «منطق» را چاشنی رفتارش کند بهتر باشد. منصوریان که به شکلی عجیب هنوز تحت تأثیر سکوها قرار دارد خواه ناخواه همه چیز را فدای سکوها کرده است. البته نباید از این نکته هم به سادگی عبور کرد که اگر هر مربی دیگری جای منصوریان بود و نتایج او را می‌گرفت هیچ‌وقت به هفته هفتم نمی‌رسید!

بعد از پیروزی نوبرانه استقلال در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن آن هم بعد از هفت هفته منصوریان به شکلی عجیب هنگام خروج از زمین مقابل هواداران تیمش به انجام حرکات جالب که نشأت گرفته است استرس بالا بود رو آورد.

حالا باید دید «داش علی» محبوب استقلالی‌ها تا چه زمانی می‌تواند با اهرم فشار سکوها در استقلال کارش را ادامه بدهد و از چه زمانی هم قصد دارد از حباب و «جوی» که در آن قرار دارد خارج شود و در واقعیت مربیگری کند؟ مسلما تا زمانی که منصوریان نتواند خودش را از این وضعیت خارج کند تیمش «فِرِش» نمی‌شود و در کورس قهرمانی قرار نمی‌گیرد.