یونایتد 4-1 لستر، سه کرنر برای برد پرگل منچستریونایتد

یونایتدها که بعد از دو شکست پیاپی در لیگ برتر، از سایر مدعیان عقب افتاده بودند، در دیدار امروز با ارائه یک نمایش بی نفص، توانستند یک پیروزی ارزشمند را به دست بیاورند. 

  یونایتد برای ثبت چهارمین برد خود در لیگ برتر و فراموش کردن دو باخت متوالی قبلی، با انگیزه فراوانی به مصاف لستر آمده بود. شاگردان رانیری نیز که هفته گذشته برنلی را 3-0 در هم کوبیده بودند با روحیه ای مناسب به الدترافورد آمده بودند.

 

بازی با هجوم های یونایتد آغاز شد اما اولین خطر بازی را لستر سیتی خلق کرد ولی دخیا دشواری خاصی برای مهار شوت آلبرایتون نداشت. پس از چند فرصت نصفه و نیمه سرانجام یونایتد به گل دست یافت. دقیقه 22 بازی، کرنر ماتا را کریس اسمالینگ با ضربه سری تماشایی وارد دروازه لستر کرد تا یونایتد 1-0 پیش بیفتد.

15 دقیقه بعد، این بار ماتا زننده گل بود. حرکت انفرادی او پشت محوطه جریمه و ضربه پای چپ دقیق او به تور دروازه لستر نشست.

 

حملات شیاطین سرخ ادامه داشت و سومین گل برای یونایتدها نیز سه دقیقه پس از گل ماتا به ثبت رسید. مارکوس راشفورد روی همکاری عالی پوگبا و ماتا درون محوطه جریمه موقعیت گلزنی قرار گرفت و سومین گل را وارد دروازه کرد.

 

این پایان کار میزبان نبود و گویا طوفان یونایتد تمامی نداشت. این بار پل پوگبا با ضربه سری تماشایی طلسم گل نزدن هایش را شکست و شیاطین سرخ را 4-0 پیش انداخت تا نیمه اول با همین نتیجه به اتمام برسد.

 

نیمه دوم نیز ابتکار عمل در دست بازیکنان یونایتد بود با این حال لستر دقیقه 60 موفق به گلزنی شد. بازیکن تعویضی لستر که پشت محوطه جریمه یونایتد صاحب توپ شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن لینگارد، با ضربه ای تماشایی توپ را به گوشه دروازه دخیا فرستاد.

 

یونایتد پس از پذیرفتن گل به اداره بازی پرداخت و هر از چند گاهی نیز چشم به دروازه لسترسیتی داشت ولی مدافع عنوان قهرمانی به نظر می رسید که زور لازم برای ایجاد فشار و تداوم آن روی دروازه شیاطین سرخ را ندارد. در نهایت تلاش دو تیم گلی دیگر در پی نداشت و شیاطین سرخ موفق شدند لستر را با نتیجه 4-1 شکست دهند.

 

شروع بازی:

 

 

 

 

دقیقه 7: اولین کرنر بازی نصیب بازیکنان یونایتد شد اما سانتر خوان ماتا به نتیجه ای نرسید.

 

دقیقه 10: اولین فرصت نه چندان جدی بازی  را آلبرایتون از دست داد. مهار ضربه او برای دخیا زحمت خاصی نداشت.

 

دقیقه 22: گللللل برای منچستریونایتد.... کرنر ماتا را کریس اسمالینگ با ضربه سری تماشایی وارد دروازه لستر کرد تا یونایتد 1-0 پیش بیفتد.

 

 

دقیقه 37: گلللللل دوم برای یونایتد....این بار ماتا زننده گل بود. حرکت انفرادی او پشت محوطه جریمه و ضربه پای چپ دقیق او به تور دروازه لستر نشست.

 

دقیقه 40: سومین گل برای یونایتدها... سه دقیقه پس از گل ماتا، مارکوس راشفورد روی همکاری عالی پوگبا و ماتا درون محوطه جریمه در موقعیت گلزنی قرار گرفت و سومین گل را وارد دروازه کرد.

 

دقیقه 42: طوفان یونایتد تمامی نداشت و این بار پل پوگبا با ضربه سری تماشایی طلسم گل نزدن هایش را شکست و شیاطین سرخ را 4-0 پیش انداخت.

 

نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

 

 

 

 

دقیقه 46: لسترسیتی نیمه دوم را با دو تعویض آغاز کرد...دمارای گری و اندی کینگ به جای جیمی واردی و ریاض محرز

 

 

دقیقه 52: روی ارسال پوگبا از سمت چپ، زلاتان میتوانست گل پنجم منچستریونایتد را به ثمر برساند اما ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

 

دقیقه 57: یونایتدها همچنان ابتکار عمل را در دست دارند اما ترجیح می دهند توپ را بیشتر در میانه زمین به گردش در بیاورند

 

 

دقیقه 60: گلللل.  یک گل تماشایی از دمارای گری... بازیکن تعویضی لستر که پشت محوطه جریمه یونایتد صاحب توپ شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن لینگارد، با ضربه ای تماشایی توپ را به گوشه دروازه دخیا فرستاد.

 

 

 

 

دقیقه 65: فرار والنسیا از سمت راست و پاس رو به عقب او برای لینگارد، یک موقعیت خوب برای یونایتد ایجاد کرد اما ضربه لینگارد از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

 

دقیقه 66: پاس در عرض لینگارد در پشت محوطه جریمه، با شوت زلاتان میتوانست تبدیل به گل پنجم یونایتد شود اما زیلر با واکنشی به موقع توپ را به بیرون فرستاد.

 

 

دقیقه 72: آندر هررا که با توپ دزدی پشت محوطه جریمه لستر صاحب توپ شد، ضربه اش را از بالای دروازه به بیرون زد.

 

 

 

 

 

دقیقه 76: شوت والنسیا از گوشه محوطه جریمه، به شکل خطرناکی از مقابل دروازه لسترسیتی عبور کرد.

 

 

دقیقه 77: یک شوت خطرناک دیگر از دمارای گری که دخیا با کف دست توپ را به کرنر فرستاد.

 

 

دقیقه 85: در دقایق پایانی از ضرباهنگ بازی کاسته شده و بازی بیشتر در میانه زمین در جریان است.

 

 

دقیقه 90+3: پایان بازی با برتری 4-1 شیاطین سرخ