انتظار نداشته باشید که همه بازی‌ها را ببریم

پس از تساوی 2 - 2 تیم فوتبال رئال مادرید در خانه لاس‌پالماس در هفته ششم لالیگا، زین‌الدین زیدان از تصمیم خود برای بیرون آوردن کریستیانو رونالدو در نیمه دوم و تعویض او با لوکاس واسکز دفاع کرد.

در حالی که 20 دقیقه به پایان بازی مانده و کهکشانی‌ها 2 بر یک از میزبان‌شان پیش بودند، زیدان تصمیم گرفت رونالدو را بیرون بکشد و این تصمیم او نارضایتی مهاجم پرتغالی‌اش را در پی داشت. با اینکه ناراحتی در چهره رونالدو کاملاً مشخص بود و شیوه رفتن او به سمت نیمکت کهکشانی‌ها هم این موضوع را ثابت می‌کرد، زیزو این موضوع را انکار کرد.

زیدان پس از بازی به خبرنگاران گفت: دلیل تعویض شدن رونالدو بد بازی کردن او نبود. ما سه‌شنبه این هفته در لیگ قهرمانان بازی داریم و کریستیانو باید خودش را برای آن بازی هم آماده نگه دارد. او لازم است که برخی اوقات استراحت کند و این تنها دلیل تعویض شدنش بود. رونالدو داشت خوب بازی می‌کرد، اما ما با توجه به بازی سه‌شنبه شب او را تعویض کردیم.

زیزو در پاسخ به این سؤال که آیا رونالدو از تعویض شدنش عصبانی بود، عنوان کرد: عصبانی؟ این تعبیر شماست. رونالدو همیشه می‌‌خواهد در زمین بازی باشد. ما باید گاهی اوقات به او استراحت بدهیم و این کار را امروز انجام دادیم. این اتفاق چیزی را عوض نمی‌کند.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها درباره دلیل ناکامی تیمش برای کسب پیروزی در خانه لاس‌پالماس هم عنوان کرد: ما در نیمه اول این بازی و البته در نیمه دوم، موقعیت‌های زیادی داشتیم و من تصور نمی‌کنم که تیمم بی‌انگیزه نشان داده باشد. بالعکس، ما بازی را خوب شروع کردیم، پرس را از خط حمله آغاز کردیم و کاری را که برایش آماده شده بودیم، انجام دادیم. با این حال زمانی که شما دو گل دریافت می‌کنید، حتماً اتفاقی رخ داده است و ما باید دنبال دلیل این اتفاق بگردیم.

زیدان در پایان اظهار داشت: گل دومی که ما خوردیم، صرفاً حاصل یک اشتباه فردی نبود بلکه همه چیز در رقم خوردن آن دست به دست هم دادند. تیم ما دارد خوب کار می‌کند و ما نسبت به کاری که داریم انجام می‌دهیم، متعهد هستیم. در فوتبال شما همیشه نمی‌توانید برنده باشید، اما ما در مسیر مناسبی در حال حرکت هستیم و سه‌شنبه هم یک بازی دیگر داریم که نتیجه گرفتن در آن به خودمان بستگی دارد.

رئال مادرید سه‌شنبه هفته جاری در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان بورسیا دورتموند است.