اسکوچیچ در دو راهی اصفهان و استقلال؟!

گل‌محمدی در فصل جاری با ذوب‌آهن نتوانسته بود نتایج خوبی را کسب کند و با 6 امتیاز از 7 بازی این تیم در رده چهاردهم جدول قرار دارد. 

سرمربی سابق ذوب‌آهن با بیان این‌که در روزهای گذشته صحبت‌هایی بین وی و باشگاه شده بود و در یک توافق دو‌طرفه در‌نهایت مقرر شد که از ذوب‌آهن جدا شود،‌ در پاسخ به این پرسش که بین او و باشگاه اختلافاتی وجود داشت، گفت: «من کتمان نمی‌کنم که اختلافاتی وجود داشت. این اواخر سوءتفاهماتی به وجود آمده بود. هر‌چند دوست دارم بیشتر به روزهایی فکر کنم که در ذوب‌آهن به موفقیت رسیدم. در این فصل مشکلات زیادی بود که نتوانستیم بازیکن جدید بگیریم. به همین دلیل کار در ذوب‌آهن فوق‌العاده سخت شده بود.»

 پس از توافق طرفین برای قطع همکاری، گمانه‌زنی درباره جانشین گل‌محمدی آغاز و نام مربیانی چون دراگان اسکوچیچ و هومن افاضلی مطرح شد اما مسئولان باشگاه مجتبی حسینی دستیار اول یحیی را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کردند و گویا نظر اکثریت مسئولان باشگاه فرصت دادن به این مربی است که در بازی با فولاد‌خوزستان نیز در غیاب یحیی گل‌محمدی سرمربی بود و آن بازی را ذوبی‌ها در اهواز بردند.

 در‌حالی که برخی اسکوچیچ سرمربی فصل گذشته فولاد را جدی‌ترین گزینه سرمربی‌گری ذوب‌آهن می‌دانند اما این مربی به 2 دلیل برای پذیرفتن پیشنهاد ذوب‌آهن مردد است. بر اساس شنیده‌ها اسکوچیچ از طریق دوستان ایرانی‌اش متوجه شده اوضاع مالی باشگاه ذوب‌آهن خوب نیست و از طرفی او گوش به زنگ تیم استقلال است، تیمی که مدت‌هاست اسکوچیچ به نامش گره خورده است! ‌در مورد مقصد آینده گل‌محمدی نیز شنیده می‌شود او جانشین فراز کمالوند، سرمربی ناموفق گسترش فولاد تبریز خواهد شد.