کُری‌خوانی دورتموندی‌ها برای رئال مادرید بابت ابتلا به «تب زرد»

 تیم فوتبال رئال مادرید در حالی فردا شب (سه‌شنبه) در دور دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان زردپوشان وستفالن است که در دو دیدار اخیر خود در لالیگا به ترتیب مقابل دو تیم زردپوش ویارئال و لاس‌پالماس با نتیجه تساوی متوقف شده است. باشگاه بورسیا دورتموند که رنگ پیراهنش زرد است، از این موضوع جهت کری‌خوانی برای کهکشانی‌ها استفاده کرده است.

باشگاه بورسیا دورتموند با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» در خطاب به قهرمان اروپا نوشت: شما اوقات سختی را در تقابل با تیم‌هایی که پیراهن زرد می‌پوشند، داشته‌اید، آیا شما رئال مادرید هستید؟!

باشگاه اسپورتینگ لیسبون هم که در گروه F لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌های رئال مادرید و بورسیا دورتموند هم‌گروه است و در بازی اولش با نتیجه 2 بر یک مغلوب شاگردان زین‌الدین زیدان شد، نیز وارد این بازی شد و در حساب کاربری خود نوشت: رئال مادرید مقابل تیم‌هایی هم که سبز می‌پوشند، به دردسر می‌افتد. برای هر دو تیم (دورتموند و رئال ) آرزوی موفقیت داریم.

دو تیم بورسیا دورتموند و رئال مادرید از ساعت 22:15 سه‌شنبه به وقت تهران در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک به مصاف هم می‌روند.