مطمئن باشید ما به استقلال برمی‌گردیم
علی فتح‌ا... زاده درباره برخی اظهارات که علیه او انجام شده واکنش نشان داده است. مدیرعامل سابق باشگاه استقلال می‌گوید: «ما آن گعده‌ای که آقای گودرزی مدنظرشان هست را نداریم و به دنبال زمین زدن منصوریان نیستیم. منصوریان بازیکن خود من بوده است حالا اینها دارند از بازیکن من و از دسترنج‌های آن استقلال که بنده مدیرش بودم استفاده می‌کنند اما مطمئن باشند ما به استقلال می‌آییم. از گودرزی انتظار دارم در سطح یک وزیر صحبت کند. باید بگویم ما دور هم می‌نشینیم و صحبت می‌کنیم اما علیه کسی فعالیت نمی‌کنیم. مگر همین قریب که در نشست‌های ما حاضر می‌شد از طرف آقایان بارها دعوت به همکاری نشد؟ خود آقای قریب قبول نکرد که با اینها کار کند. بنده هم تا وقتی آقای گودرزی باشند در استقلال فعالیت نمی‌کنم.»
 
فتح‌ا... زاده در ادامه حرف‌هایش سوالی را مطرح کرد: «چرا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که در این سال‌ها هرکدام 90 میلیارد هزینه کردند حتی یک جام هم نیاوردند. درباره نشریه هم که ایشان گفته باید بگویم نشریه ما جز احترام به اهالی ورزش کاری انجام نداده است. این رفتارها به فوتبال ما ضربه می‌زند. من در یک دوره 6 ساله که مدیریت باشگاه استقلال را عهده‌دار بودم فقط یک بار آقای هاشمی طبا را ملاقات کردم زیرا آنها آدم‌هایی چون آقای آقامحمدی و آقای ایروانی را در راس باشگاه می‌گذاشتند که خودشان یک دولت بودند لذا لازم نبود هر لحظه به دفتر رییس سازمان تربیت بدنی بروند.»
 
وی درباره اختلافات اخیر بین رییس هیات مدیره استقلال و مدیرعامل این باشگاه و وتو شدن انتصاب هاشم ساعدی گفت: «اولا آقای ساعدی یکی از انسان‌های شریف است و همیشه دنبال وی بوده‌اند. برای من جای سوال دارد که چرا آقای گودرزی که روزی آرزو می‌کرد افشارزاده استقلال را بپذیرد اینطور علیه وی حرف می‌زند.»
 
فتح‌ا...زاده در پایان حرف‌هایش به موضوع دیگری هم اشاره کرد: «خیلی سعی شد با کشاندن من به مراجع قضایی و دیوان محاسبات اشکالی در قراردادهایی که با بازیکنان استقلال بستم پیدا کنند اما چیزی پیدا نشد.»