علی پروین درباره مراسم امشب تقدیر از پشکسوتان پرسپولیس که باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای اعلام کرده این مراسم را به رسمیت نمی شناسند اظهارداشت: مراسم امشب ارتباطی با باشگاه پرسپولیس ندارد. شرکت پیشکسوتان پرسپولیس کهن خودشان حدود 4، 5 سال است که این کار را انجام می دهند و شرکت شان را در زمان سردار رویانیان ثبت کردند. امشب هم قرار است از تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس تقدیر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خودش در این مراسم شرکت می کند بیان داشت: به احتمال زیاد من هم می روم اتفاقات اینها تماس گرفتند و گفتند می خواهیم برای تولدت کیک بگیریم که من گفتم اگر بگیرید نمی آیم بعد هم آنها گفتند اگر شما نیایید مراسم را لغو می کنیم. 

سرمربی اسبق پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا متن صحبت های وزیر ورزش را خوانده است گفت: ما از این موبایل های جدید نداریم که اینترنت و از این چیزها داشته باشد. واقعیت این است که صحبت های وزیر را هنوز نخوانده ام. 

پروین در پایان درباره انتقادات تعدادی از مربیان لیگ برتری به تعطیلی لیگ تصریح کرد: حالا ما هزاری هم که بگوییم مگر فایده ای دارد. شما ببینید عادل فردوسی پور که خودش کی روشی است آن شب صدایش درآمده بود و می گفت این تعطیلی ها زیاد است حالا ما چه بگوییم. هر حرفی هم بزنیم کسی گوش نمی دهد.