خبر خوشحال‌کننده بیلد برای فوتبال‌دوستان ایرانی

بعد از کسب چهار امتیاز از سه بازی، مسئولان باشگاه وردربرمن تصمیم گرفتند قرارداد الکساندر نوری را به‌صورت دائمی تا انتهای فصل ثبت کنند. الکساندر که حالا اولین مربی ایرانی تاریخ بوندسلیگای یک است ، به نوشته روزنامه بیلد برای موفقیت نسبی با تیمش روی نیمکت ماندگار می شود و مسئول نجات برمن خواهد بود.

تنها دو هفته پس از اینکه از «تیم ب» به تیم اصلی وردربرمن کوچ کرد، موفق‌ شد اولین برد تیمش را به شکلی دراماتیک کسب کند. در حالی که برمنی‌ها برابر وولفسبورگ تا دقیقه 86، یک بر صفر عقب بودند، در این دقیقه گل تساوی را به‌ثمر رساندند و 5دقیقه بعد گل برتری‌ را هم به گرگ‌ها زدند تا اولین پیروزی فصل برمن بعد از 5هفته رقم بخورد.

او این هفته هم توانست با نتیجه 2 بر 2 در بازی خارج از خانه ، امتیاز چهارم برمن را برابر دارمشتات بدست بیاورد و رسانه های آلمانی از ماندگار شدنش روی نیمکت تیم بنویسند.

الکساندر نوری بعد از برکناری ویکتور اسکریپنیک، موقتا سرمربی تیم اصلی شده و حالا از سه بازی یک برد و یک مساوی دشت کرده است. او تنها 37سال دارد و زاده رشت است. یک خالکوبی نقشه ایران روی بازویش، علاقه شدید او به اصالت ایرانی‌اش را نشان می‌دهد.

الکساندر، در تمام رده‌های سنی ایران هم بازی کرده و حتی در سال2005 به اردوی تیم ملی بزرگسالان توسط برانکو دعوت شد که به‌دلیل مصدومیت نتوانست به اردوی انگلستان بیاید. آن روزها البته گروهی از منتقادن همیشگی مربیان خارجی چون محمد مایلی کهن فدراسیون دادکان و سرمربی تیم ملی یعنی برانکو را به دلیل دعوت از دو رگه ها زیر فشار انتقاد کشنده گذاشته بودند!