هواداران رئال مادرید این روزها دل خوشی از تیم‌شان ندارند به‌خصوص پس از تساوی خانگی یک - یک شنبه شب که سومین تساوی متوالی آنها در لالیگا بود و با صدای سوت و هوی بازیکنان زین‌الدین زیدان را تا تونل منتهی به رختکن‌ها بدرقه کردند. در این میان اما برای یکی از بازیکنان کهکشانی‌ها تحمل هو شدن از سمت هواداران خودی سخت‌تر بود و او که کسی نبود جز کریستیانو رونالدو.

مهاجم پرتغالی رئال مادرید که در این فصل در پنج بازی‌اش در لالیگا تنها یک گل زده است و این ضعیف‌ترین شروعش از فصل 11-2010 محسوب می‌شود، با اینکه پاس تنها گل تیمش را به گرث بیل داد، از انتقاد هواداران در امان نبود و زمانی که صدای هو و سوت هواداران رئال مادرید را از سکوها شنید، از کوره در رفت و زیر لب چیزهایی گفت.

اکنون شبکه «دپورتیوو کواترو» اسپانیا ادعا کرده است که غرولندهای رونالدو خطاب به هواداران رئال‌ بوده است و او در واکنش به ابراز نارضایتی آنها گفته است: چقدر کم صبر هستید!

تساوی یک - یک رئال برابر ایبار در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو چهارمین بازی متوالی است که رونالدو در آن گل نمی‌زند و این اتفاق از بدو ورود او به جمع سفیدپوشان مادرید در تابستان سال 2009 بی‌سابقه بود.