برانکو مخالفت کرد و یک سرخپوش خط خورد!

 کمال کامیابی نیا که چیزی نمانده بود تبدیل به سوگلی و نورچشمی کارلوس کی روش شود، ناگهان از تیم ملی خط خورد و کی روش دیگر هیچ وقت او را به اردو برنگرداند.

عده ای می گویند افت کمال باعث شده دیگر دعوت نشود، گروهی بحث درگیری در اردوی تیم ملی را مطرح می کنند و عده ای هم او را قربانی جنگ کی روش و برانکو ایوانکوویچ می دانند.

اما از یک منبع موثق شنیدیم کی روش به کامیابی نیا گفته اگر می خواهی باز هم به تیم ملی دعوت شوی، در پرسپولیس هافبک دفاعی بازی نکن، این پست در تیم ملی شلوغ است و ترافیک دارد و به برانکو بگو از تو به عنوان مدافع چپ یا هافبک راست بازی بگیرد تا شانس دعوت به تیم ملی را داشته باشی.

کمال هم یک روز به دیدار برانکو می رود و این خواسته کی روش را مطرح می کند که برانکو نمی پذیرد و بعد از آن کمال از لیست خارج می شود.

کی روش قبل از این مشابه همین پیشنهاد را به مازیار زارع داده بود که سرمربی وقت ملوان قبول نکرد و زارع از تیم ملی خط خورد. کی روش به زارع گفته بود در ملوان مدافع میانی بازی کن که سرمربی ملوان نپذیرفت.

او سپس از علیرضا منصوریان خواست در نفت از مرتضی پورعلی گنجی به عنوان مدافع میانی استفاده کند که منصوریان قبول کرد و هافبک دفاعی تیمش را یک خط عقب کشید.