حضور پررنگ پژمان جمشیدی بازیگر پیشین تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در عرصه بازیگر همواره با انتقادات گسترده‌ای روبه‌رو شده، اما این انتقادات او را از ادامه راه منصرف نکرده است.

جمشیدی در نمایش «حکومت نظامی» به کارگردانی تینو صالحی نقش‌آفرینی می‌کند. او تصویری از خودش در کنار دیگر بازیگران این نمایش در اینستاگرام منتشر کرد و در کنار آن از اهمیت تلاش در رسیدن به موفقیت نوشت: «این عکس در بین همه عکس‌هایی که از تمرینات نمایش حکومت نظامی به دستم رسیده، به یک دلیل مهم دوست داشتنی‌تره. دلیلش اینه که این جمعی که در تصویر کنار من هستن ، همه دانشجوهای هنر و نمایشن. در تست‌های مختلف کارگردان کار از سال گذشته شرکت کردن و تو ورک شاپ‌های مختلفشون حاضر شدن تا در نهایت انتخاب شدن برای حضور تو این نمایش.

تازه از اینجا سختی کارشون دو چندان شده و حدود ١٥٠ روز بی وقفه از ساعت ٩صبح تا ١ ظهر تمرین کردن. اونم در نمایشی که بسیار از قابلیت‌های بدنی و فیزیکی استفاده شده. این بچه ها برای من اثبات دوباره اعتقادم هستن که تحصیلات و تجربه و حتی استعداد، تنها در کنار تلاش و توکل ثمر میده.

اون‌ها نشون دادن که بستر هنر اون قدر‌ها هم آلوده به پول و پارتی نیست. همونطور که تمام بستر ورزش ما آلوده نیست. همچنان هستند مربیان و کارگردان‌هایی که با شرف و تعهد قلبی و انسانی به کارشون جوون‌ها و نوجوون های مستعد رو انتخاب می‌کنند و به اون‌ها فضای پیشرفت میدن. این بچه ها حالا ذره ای مزه موفقیت و پیشرفت در سایه تلاش رو چشیدن و شک ندارم که از این پس به سختی این لذت و تلاش رو رها خواهند کرد. هر انسان با تلاش می‌تونه حتی سرنوشت سرسخت رو مجاب کنه تا دست کم تقدیر بهتری براش بنویسه. فکر می‌کنم حالا شما هم با من هم عقیده اید که این عکس رو باید دوست داشت و خوشحالم که با این گروه از فردا حکومت نظامی رو اجرا می‌کنم.»

این بازیگر در پایان نوشته‌اش خطاب به منتقدان گفت: «راستی ببینید در تصویر من هم همونقدر جا گرفتم که هرکدوم از این دانشجوهای نازنین جا گرفتن. دلیلش هم واضحه چون من یک نفرم و بی شک نمیتونم جای بیشتر از یک نفر رو بگیرم. اینو گفتم که تو جریان باشید.»