زمان مربیگری مجید جلالی هنوز به دنیا نیامده بودم

محمدصادق بارانی هافبک تاثیرگذار تیم فوتبال پیکان خودشان را مقابل صنعت محکوم به برد می‌داند و می‌گوید هیچ بهانه‌ای برای باخت مقابل این تیم نخواهند داشت. او در رابطه با اوضاع تیم پیکان و دیدارهای آتی این تیم می گوید:

در بازی با صنعت بهانه‌ای برای باخت نداریم

اوضاع تیم خوب است و روز گذشته بازی دوستانه‌ای با یک تیم از لیگ دسته سه‌ داشتیم و با نتیجه 6 بر صفر آنها را بردیم، در این بازی سعی کردیم روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم. در این هفته روی نقاط ضعف و قوت آبادان کار خواهیم کردیم تا بتوانیم در آن دیدار پیروز میدان باشیم. شرایط در لیگ‌برتر اینطور است که با یک برد به سمت بالا می‌روی و با یک باخت به ته جدول سوق پیدا می‌کنی. باید آبادانی‌ها را ببریم چون بازی در خانه خودمان برگزار می شود و هیچ بهانه‌ای هم نداریم.

با مشاهده بازی‌های پیکان متوجه سطحی که قرار دارد می‌شوید

کسانی که بازی ما با استقلال را دیده باشند می‌توانند نظر بدهند و بگویند ما در چه سطحی قرار داریم. ما جزو 5 تیم با کیفیت و خوب لیگ امسال هستیم. درست است از لیگ یک بالا آمدیم اما جای ما لیگ‌برتر بود. پیکان با داشتن بازیکنان و مربی خوب و بازی خوبی که ارائه می‌دهد و پتانسیل حضور در جمع 4، 5 تیم بالای جدول را دارد.

قرعه باخت به نام استقلال‌خوزستان افتاد

دیدارهای اولمان خیلی سخت بود، گسترش، تراکتور، سپاهان، استقلال جلوی این‌ها هم خوب بودیم و یک ـ صفر جلو بودیم اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم که قرعه به نام استقلال خوزستان افتاد که 2 ـ صفر جلو بودیم و 2 ـ 2 شدیم و در دقیقه پایانی توانستیم برنده از زمین خارج شویم. قرعه‌هایمان ابتدای فصل خیلی سخت بود ولی با این حال فکر می‌کنم نتایج بدی کسب نکرده‌ایم. مطمئنا در بازی مقابل آبادان هم آن نتایج جبران می‌شود.

روند پیکان را با سن بازیکنان نسنجید

ابتدای فصل همه می‌گفتند میانگین سنی پیکان بالاست اما این صحبت‌ها درست نیست. شما بازی ما با سپاهان را نگاه کنید میانگین سنی‌مان 24 سال است، همه 22، 21، 24 و ... تیم ما در کل جوان است. آن چند بازی هم که نتوانستیم نتیجه بگیریم فقط به دلیل کم‌تجربگی‌مان بود.

آقای جلالی نیاز به تعریف ندارند، ایشان زمانی که مربیگری می‌کردند من هنوز به دنیا نیامده بودم. کارنامه مشخصی دارند و مربی خوب و با دانشی‌اند. به ایشان آقا معلم می‌گویند که نشان دهنده اخلاق‌مداری‌شان است. کار کردن با هر مربی لذت خاص خودش را دارد حالا این افتخار نصیبم شد که در پیکان شاگردی آقامجید را بکنم.

تراکتور قدرتمندترین تیم لیگ‌برتر است

اکثر تیم‌های حاضر در لیگ‌برتر خوب هستند اما به اعتقاد من تراکتور از همه تیم‌ها بهتر است، آنها اکثر تیم‌ها را بردند و واقعا خوب فوتبال بازی می‌کنند. امیدوارم هر تیمی که استحقاقش را دارد قهرمان شود.

به بالای جدول نزدیک می‌شویم

ما به قهرمانی فکر می‌کنیم و به هیچ عنوان سقوط نخواهیم کرد. شاید پایان فصل قهرمان نشویم اما جزو 4، 5 تیم بالایی جدول خواهیم شد چون پیکان واقعا پتانسیلش را دارد و بازیکنان جوان و باتجربه خوبی در اینجا حضور دارند که امیدوارم جزو بالانشین‌ها شویم.

بدترین فاجعه زندگی هر انسان برای بهادر رخ داد و تنهایش نمی‌گذارم

از اینکه بهادر با توجه به بحرانی که پشت سر گذاشت به میادین بازگشت خوشحالم اگرچه فکر نمی‌کنم بدتر از این فاجعه چیز دیگری باشد اما خب تمام بچه‌های تیم در تلاش هستیم تا با دلداری دادند او کمی از غمش بکاهیم. بیشتر مواقع با بهادر هستم تا بتوانم از تنهایی‌اش کمی بکاهم.