گلم را به «بانو سوسانو» تقدیم می‌کنم !
در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه، تیم ملی فوتبال  کشورمان 20 مهرماه راس ساعت 18:15 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف کره جنوبی می‌رود.
حدود چند سال گذشته تلویزیون ایران سریال کره‌ای به نمایش گذاشت که این سریال مورد توجه مردم ایران قرار گرفت، شخصیت‌های سریال جومونگ از چهره‌های محبوب مردم کشورمان شد تا حدی که یکی بازیگر نقش اصلی جومونگ به دلیل طرفداران بسیاری که در ایران داشت به کشورمان آمد.
در سفر چند روزه خود به عنوان تبلیغ کننده یکی از برندهای وسایل برقی به ایران آمد و با استقبال گرم مردم ایران مواجه شد. یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب این سریال سوسانو بود که هر از گاهی در تیتر مجلات ایرانی اسمش به چشم می‌خورد اما در چند سال گذشته این بازیگر محبوب کره‌ای کشورمان با بازیکن فوتبال کره ازدواج کرد.
کی سون یئونگ، کاپیتان کره جنوبی، همسر هان های جین، که برای دیدار با تیم ملی کشورمان به ایران آمد. این بازیکن در ۸۷ بازی که برای این تیم انجام داده، ۹ گل زده است. در سال ۲۰۱۲ به تیم سوانسی در لیگ برتر انگلیس رفت و ۹۶ بازی برای این تیم انجام داد. بعد ازآن هم به‌طور قرضی به ساندرلند پیوست.
کاپیتان محبوب کره در بازی قبل برابر قطر با زدن گل سوم تیمش شادی گل مخصوصی از خود نشان داد و با دویدن به سمت جایگاه ویژه این گل را به بانو سوسانو که برای دیدن بازی به ورزشگاه آمده بود، تقدیم کرد و در صدر اخبار و رسانه های کره ای قرار گرفت.
این بازیکن چندی پیش در گفتگو با خبرگزاری دانگگو کره دست به افشاگری برنامه‌هایش در تهران زد و مدعی شد اگر در ورزشگاه آزادی بتواند دروازه ایران را باز کند شادی گل دیگری برای همسر محبوبش در بین طرفداران ایرانی از تلویزیون نشان خواهد داد.