به 3، 4 سال قبل بازمی گردیم؛ جایی که کارلوس کی روش در سئول کار سختی را پیش روی تیمش می دید تا کره جنوبی را شکست دهد و به جام جهانی برسد. کره ای ها و سرمربی وقتشان جنگ روانی عجیبی را علیه ایران به راه انداخته بودند اما کی روش و شاگردانش توانستند با پیروزی در خانه حریف آنها را تا آستانه حذف پیش ببرند. آن موقع  بود که مشت های گره کرده کی روش و نیمکت نشینان ایران به سمت کره ای ها معنا و مفهوم خاصی پیدا کرد. 

حالا بعد از گذشت چند سال 2 تیم برای حضور در جام جهانی 2018 تلاش می کنند اما چشم بادامی ها قبل از سفر به تهران خودشان استارت یک جنگ روانی خطرناک را زدند. عکسی که از آنها منتشر شد و همه اعضای تیم کره جنوبی دست های خود را مشت کرده بودند. 

چند روز از این اتفاق گذشت و کی روش امروز در تمرین از شاگردانش خواست تا دور هم جمع شوند و مقابل دوربین های عکاسان ژستی مشابه کره ای ها قبل از سفر به تهران بگیرند. این اتفاق افتاد اما بعد از آن، مردم و هواداران تیم ملی شاگردانش کی روش را همراهی کردند. 

 

تیم ملی فوتبال

 

در چند ساعت اخیر هواداران تیم ملی در شبکه های اجتماعی به هر نحوی که شده، مشت خود را گره کرده و برای حضور در بازی فردا اعلام آمادگی کردند. 

فقط 24 ساعت مانده و شعار هواداران ایرانی مشخص شده است؛ «فردا همه یک مشتیم»