ملی پوشان از بازی با کره می‌گویند/ 3 امتیاز شیرین خانگی
 کمتر از 24 ساعت تا بازی مهم تیم ملی در مقدماتی جام جهانی برابر کره جنوبی باقی مانده است. روحیه بازیکنان تیم ملی خوب است و همه از پیروزی می گویند و گرفتن 3 امتیاز خانگی به علاوه احتیاط در این بازی.

جلال حسینی

کره را دستکم نمی گیریم. آنها همیشه رقیب بزرگ و قابل احترامی برای ایران بوده است. امیدوارم بتوانیم از این بازی خانگی 3 امتیاز بگیریم و خیال مان را آسوده کنیم.

مسعود شجاعی

یک بازی فینال ‌گونه داریم. درست است که ما آمار خوبی در سالهای اخیر مقابل کره‌ جنوبی داریم اما آنها تیم سرسختی هستند و هر روز قدرتمندتر از قبل می ‌شوند.

سعید عزت اللهی

کره همیشه تیم خوبی داشته و در چند دوره اخیر جام جهانی، همیشه حضور داشته است. کره جنوبی قطعا یکی از قدرت ‌های آسیاست که لژیونرهای خوبی هم دارد؛ لژیونرهایی که در تیمهای خوب اروپا بازی می ‌کنند اما این مسایل باعث نمی ‌شود که بگوییم آنها به تهران می ‌آیند، امتیاز می ‌گیرند و می ‌روند. ما اجازه نمی ‌دهیم آنها در تهران امتیاز بگیرند و بازی بیستم مهر به ‌نوعی برای ما بازی مرگ و زندگی است. دیدار با کره در یک روز خاص هم برگزار می ‌شود در این ایام از اهل ‌بیت کمک می‌ خواهیم تا کام مردم ایران شیرین شود. اگر بتوانیم کره را شکست دهیم یکی از اصلی ترین حریفان مان را برده ایم و این برای مان خیلی خوب است.

وریا غفوری

در سالهای اخیر مقابل کره موفق بوده ایم اما این دلیل نمی شود که خودمان را از پیش برنده بدانیم. برای بازی با کره روی حمایت همه ایرانی ها حساب می کنیم. می خواهیم که استادیوم در این بازی پر باشد تا با یک برد شیریم دل همه را شاد کنیم. از مردم و رسانه ها می خواهم تنهای مان نگذارند و مثل همیشه حامی تیم ملی باشند تا بچه ها و کادر فنی نتیجه زحمات شان را ببینند.

رضا قوچان نژاد

بازی سختی داریم. درست است که نتایج خوبی داشتیم اما آنها دیگر گذشته و دیگر مهم نیستند. مهم بازی فرداست که باید 3 امتیازش را بگیریم. مطمئنم شور حسینی هم به ما کمک می‌ کند و امیدوارم که همه هواداران بیایند و ما را حمایت کنند چون بازی حساس و مهمی داریم و نیاز است مردم از بازی استقبال کنند. به کره احترام می ‌گذاریم اما اگر خودمان باشیم و عملکردمان را ارایه دهیم حتما 3 امتیاز را می‌ گیریم. باید با تمرکز و حواس جمع بازی کنیم ضمن اینکه من و کل تیم آماده هستیم و اصلا مصدوم نداریم. فردا همه می‌ خواهیم بجنگیم تا یک نتیجه شیرین کسب کنیم.

اشکان دژآگه

می ‌دانیم کره تیم خوبی دارد و خیلی از آنها در اروپا بازی می‌ کنند اما ما هم پیشرفت کردیم و خدا را شکر در این مدت تمرینات خوبی داشتیم و برای بازی فردا کاملا آماده ‌ایم. امیدوارم در خانه 3 امتیاز را با حمایت تماشاگران بگیریم چون ما به این 3 امتیاز احتیاج داریم و برای ما مهم است.