پتروشیمی برابر نایب قهرمان آسیا به پبروزی رسید

چهارمین روز از بیست و پنجمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه های آسیا امروز سه شنبه با برگزاری دیدار دو تیم پتروشیمی بندرامام و الریان قطر از گروه A آغاز شد. در این دیدار شاگردان مهران شاهین طبع موفق شدند در هر چهارکوارتر وقت قانونی مسابقه حریف خود را شکست داده و برتری ۸۹ بر ۴۶ را برای خود ثبت کنند. 

نتیجه کامل دیدار تیم های پتروشیمی بندرامام و الریان قطر در روز چهارم مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه های آسیا به شرح زیر است: 

* پتروشیمی بندرامام ۸۹ - الریان قطر ۴۶ 
(۲۵ بر ۸)، (۱۹ بر ۱۷)، (۲۷ بر ۱۰)، (۱۸ بر ۱۱)

الریان قطر در حالی مقابل پتروشیمی متحمل شکست شد که در دوره پیشین رقابت های باشگاه های آسیا حریف ماهان در فینال شده بود اما با قبول شکست برابر نماینده کشورمان به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد. این تیم سه دیدار ابتدایی خود در این دوره مسابقات را نیز با پیروزی برابر نمانیده هند و شکست مقابل نمانیده چین تایپه و لبنان به پایان رسانده بود. 

پیروزی مقابل الریان قطر سومین برد پتروشیمی در این دوره رقابت های بسکتبال قهرمانی باشگاه های آسیا است. این تیم که روز گذشته با قرعه استراحت روبرو بود، طی دو روز نخست مسابقات نمایندگان چین تایپه و هند را شکست داده بود. پتروشیمی با کسب این پیروزی صدرنشینی خود در گروه A را تثبیت کرد. 

در ادامه دیدارهای روز چهارم مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه های آسیا تا دقایقی دیگر از گروه B مسابقات دو تیم  الشرطه عراق و الاهلی امارات رو در روی هم قرار می گیرند. سپس تیم های الریاضی لبنان و او . ا . جی . سی هند از گروه A و آتیرائو قزاقستان و بارسی اترائو مالزی از گروه B به مصاف هم می روند. 

بیست و پنجمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه های آسیا که از روز شنبه با حضور ۱۰ تیم در چین آغاز شد، ۲۵ مهرماه با معرفی تیم های برتر به پایان می رسد. ماهان ایران مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است. پتروشیمی نیز برای نخستین بار حضور در این رقابت ها را تجربه می کند.