پرچم 650 متری حضرت ابوالفضل(ع) هم آماده شد

دیدار تیم‌های فوتبال ایران و کره‌جنوبی از هفته چهارم مرحله مقدماتی راه‌یابی به جام‌جهانی 2018 روسیه از ساعت 18:15 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

بر این اساس با توجه به همزمانی این دیدار با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مسئولان برگزاری در پی آماده‌سازی محیط ورزشگاه هستند تا حال و هوایی حسینی در ورزشگاه شکل بگیرد.

بر این اساس پرچم‌های بزرگ 650 متری که در آن نام‌های متبرک و مبارک امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) نقش بسته، آماده شده و قرار است در ورزشگاه آزادی تهران به اهتزاز درآید.

*از دیگر حاشیه‌های پیش از بازی دیدار تیم ملی ایران مقابل کره‌جنوبی، پخش نوحه در ورزشگاه خالی آزادی است.

*طبق برنامه قرار بود درهای ورزشگاه آزادی ساعت 12 به روی تماشاگران باز شود اما ظاهراً به دلیل اینکه تماشاگران زیادی هنوز به ورزشگاه آزادی مراجعه نکرده‌اند، درهای ورزشگاه هنوز باز نشده است.

* این درحالی است که در ورزشگاه آزادی نواهانی عاشورایی از بلندگوهای ورزشگاه پخش می‌شود و حتی زیارت عاشورا خوانده می‌شود، اما در ورزشگاه تماشاگری حضور ندارد.

* پل کریسمس مسئول پخش زنده فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیاست که از ساعتی پیش در ورزشگاه آزادی حاضر شده است. این مدیر انگلیسی سال‌ها پیش و در بازی رفت ایران و استرالیا به ورزشگاه آزادی آمده بود. در همان سال تیم ملی ایران به جام جهانی 98 صعود کرد.

*کریسمس در پاسخ به سوال خبرنگار فارس اظهار داشت: ترجیح می‌دهد هیچ صحبتی در مورد بازی امروز نکند، او حتی حاضر نشد درمورد بازی ایران و استرالیا نیز صحبتی بکند و گفت این مسئله مربوط به سال‌های خیلی دور است. این درحالی است که پل کریسمس مستندی هم در مورد فوتبال ایران در گذشته ساخته است.

* ناظر سریلانکایی مسابقه از ساعت 13 وارد ورزشگاه آزادی شد،‌او اولین مسئول رسمی مسابقه است که در حال حاضر به ورزشگاه آزادی آمده است.