پورموسوی: مشکلات حل نشود،استعفا می دهم

 سید اکبر پورموسوی درباره دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: بازی فردا برای هر 2 تیم مهم است، زیرا انتظارات از هر دو تیم بالا بوده و هیچ‌کدام نتوانسته اند این انتظارات را برآورده کنند.

وی افزود: اکنون هیچ‌کدام از دو تیم در جدول در جایگاه واقعی خود قرار ندارند و مطمئنن در ادامه رقابت‌ها هم تیم ما و تیم ماشین‌سازی بهتر می‌شوند.

پورموسوی در مورد تعطیلات مکرر رقابت‌های لیگ برتر گفت: تعطیلات لیگ برتر به همه تیم‌ها لطمه زده و در حال حاضر شناخت هر 2 تیم از یکدیگر به یک ماه پیش مربوط می‌شود. تیم ما نیز در ماه‌های گذشته مشکلات زیادی داشته اما تلاش می کنیم در این سه دیدار حداکثر امتیازات را به‌دست بیاوریم و شراط مان را در جدول بهبود ببخشیم.

 

وی با اشاره به مشکلات تیمش خاطرنشان کرد: بعد از اینکه سال گذشته قهرمان شدیم، دور تیم ما را خالی کردند و خیلی از آقایان محو شدند. ما در حال حاضر حتی یک حامی هم نداریم که این موضوع ناراحت‌کننده است. مسئولان استان خوزستان نیز علی‌رغم قول‌های زیادی که به ما دادند نتوانستند هیچ‌کدام از آنها را عملی کنند. اگر در سه هفته آینده مشکلات ما برطرف نشود نمی‌توانم با تیم استقلال خوزستان همکاری خودم را ادامه بدهم و شاید اگر من از اینجا بروم و فرد دیگری جایگزینم شود شرایط بهتر می‌شود.

 

سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد غایبان تیمش برای دیدار فردا گفت: عزت‌الله پورغاز به دلیل سه اخطاره بودن محروم است و گودرز داوودی به همراه فرشاد جان‌فزا نیز به‌دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیم ما را مقابل ماشین‌سازی یاری کنند.