آزمون و عزت الهی پولدار شدند!

گویا حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و توجه اسپانسرها به باشگاه روستوف باعث شد تا مالکان این تیم بحران زده به یکباره با درآمد قابل توجهی روبرو شوند تا جایی که  سایت ورزش روسیه به نقل از کمیته رسانه‌ای باشگاه روستوف اعلام کرد تمامی مطالبات مالی بازیکنان این تیم در دو فصل اخیر دیروز پرداخت شده است.

مسئولان باشگاه روستوف پیش از این بارها وعده پرداخت طلب‌ مالی بازیکنان و کادر فنی این تیم را داده بودند، تا این که سرانجام دیروز با یاران آزمون و عزت‌اللهی به‌صورت رسمی تسویه حساب شد.تیم روستوف پس از اولین حضور در لیگ قهرمانان اروپا و صعود تاریخی به مرحله گروهی این رقابت‌ها توانست تا سقف 3۰ میلیون یورو درآمدزایی کند. همین مساله باعث شد تا مدیران باشگاه روستوف از عهده پرداخت مطالبات انباشته بازیکنان و کادر فنی در دو فصل اخیر برآیند.

سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی، دو ملی‌پوش ایرانی تیم روستوف نیز مبالغ زیادی از این باشگاه طلب داشتند که امروز مطالبات خود را در دریافت کردند تا به جمع پولدارهای تیم خود اضافه شوند و با آرامش و انگیزه بیشتری به درخشش خود با پیراهن روستوف ادامه دهند. این اقدام باشگاه در َآستانه بازی حساس با اسپارتاک مسکو باعث شد تا روحیه بازیکنان دو برابر شده و آنها سرحال راهی مسکو شوند.