کری سرخابی در ورزشگاه ثامن داغ‌تر از آزادی!

با آغاز دیدار دو تیم سیاه‌جامگان و استقلال تهران از ساعت 15:30 حواشی بیشتری را روی سکوها و زمین مسابقه شاهد بودیم.

* تیم داوری ساعت 15 برای گرم کردن وارد زمین شد. این در حالی بود که بازیکنان دو تیم در آن لحظه کم‌کم در حال ترک زمین برای آماده شدن جهت آغاز بازی بودند.

* با آغاز بازی تعداد تماشاگران به 12 هزار نفر رسید.

* هواداران داخل ورزشگاه بیشتر کری استقلال و پرسپولیس دارند و گویی برای تماشای دربی پایتخت به ورزشگاه آمدند. در پاره‌ای از اوقات کری‌های از ورزشگاه آزادی نیز بیشتر شده بود.

* هواداران استقلال مدام در مورد آخرین گل فرهاد مجیدی به پرسپولیس شعار سر می‌دهند و هواداران پرسپولیس نیز بارها شعار 6‌تایی‌ها سر دادند.

* قبل از آغاز بازی بازیکنان تیم سیاه‌جامگان به سمت جانبازان رفتند و با آنها عکس گرفتند.

* علیرضا منصوریان زودتر از اعضای تیمش به کنار زمین آمده و سمت تماشاگران استقلال رفت. او به شدت از سوی استقلالی‌های حاضر در ورزشگاه مورد تشویق قرار گرفت. این در حالی بود که پرسپولیسی‌ها او را هو می‌کردند.

* حدود 70 درصد هواداران حاضر در ورزشگاه همچنان استقلالی هستند تا جایی که قسمت جایگاه ورزشگاه را نیز آنها به تسخیر خود درآوردند. نکته جالب اینکه از بلندگوی ورزشگاه به تماشاگران حاضر در قسمت جایگاه هشدار داده شد هرگز تیمی را تشویق نکنند چرا که این جایگاه قسمتی است که تماشاگران فقط باید نظاره‌گر بازی باشند. این تذکر عجیب مسئولان ورزشگاه به هواداران با اعتراض هواداران مواجه شد.

* بازیکنان دو تیم با پلاکاردهای مربوط به ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) عکس یادگاری گرفتند.

* محمدرضا خانزاده، بازیکن پیشین پرسپولیس با مدل موی جدید در ترکیب تیم سیاه‌جامگان دیده می‌شود.

* با وجود آغاز بازی رفته رفته بر تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه اضافه می‌شود.

* میثم حسینی سمت مهدی رحمتی رفته و خوش و بش گرمی با او قبل از آغاز مسابقه داشت.

* فرهاد کاظمی تک‌تک نیمکت‌نشینان استقلال را در آغوش گرفته و با آنها عکس یادگاری گرفت. خوش و بش او با بهتاش فریبا در نوع خودش جالب توجه بود.

* سرمربیان هر دو تیم هر دو با کت‌شلوار و لباس‌های مشابه یکدیگر دیده می‌شوند.

* حسین بادامکی، حمید علی‌عسگر، میثم حسینی و تعدادی دیگر از بازیکنان سیاه‌جامگان قبل از آغاز بازی سمت علیرضا منصوریان رفته و از او رخصت گرفتند.

* قرار بود استقلالی‌ها از سمت راست بازی را آغاز کنند اما پس از قرعه‌کشی ابتدای بازی رحمتی از همبازیانش خواست که به سمت دیگر زمین بروند که هواداران نیز به این مسئله واکنش نشان دادند.

* هواداران استقلال با آغاز بازی شروع به تشویق تیم قشقایی کردند تا به نوعی برای پرسپولیسی‌ها کری خوانده باشند.

* مهدوی داور بازی در دقیقه 7 از ناحیه چشم دچار مشکل شد و پزشکان به مداوی چشم او مشغول شدند. بازی پس از لحظاتی آغاز شد.