ترکیب پرسپولیس برابر شاگردان دایی مشخص شد

 جدال دو تیم نفت تهران و پرسپولیس در حالی از ساعت 18 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد که برانکو ایوانکوویچ همچنان از رامین رضاییان به عنوان یکی از نفرات رزرو تیمش سود برده است.

 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، محسن مسلمان، وحید امیری و مهدی طارمی.

 

سرمربی کروات پرسپولیس که در حال حاضر تیمش با 12 امتیاز در رده دوم جدول لیگ شانزدهم جای گرفته است برای این دیدار از علیرضا بیرانوند درون دروازه سود برده است. بیرانوند که فصل گذشته را در نفت تهران با حاشیه های فراوانی پشت سر گذاشت اکنون امیدوار است به روند موفقیت آمیز خود مقابل تیم نفت ادامه دهد.

 

خط دفاعی پرسپولیس نیز با سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی و محسن ربیع خواه شکل گرفته است و کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و محسن مسلمان نیز در میانه میدان برای پرسپولیس به میدان خواهند رفت و وحید امیری در کنار مهدی طارمی به عنوان زوج خط حمله وظیفه حمله به دیوار دفاعی نفت تهران را برعهده خواهند داشت.

 

رامین رضاییان، علی علیپور و احمد نوراللهی جزو چهره های نیمکت نشین معروف این تیم هستند و رادوشوویچ، محمد انصاری، حامد آقایی، محمد امین آرام طبع، پریمیوف نیز دیگر نفرات روی نیمکت این تیم محسوب می شوند و باید دید قرعه به نام کدامیک برای حضور در این بازی خواهد خورد.

 

دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت تهران از ساعت 18 امروز و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.