کی روش سن تیمش را بالا نمی برد + عکس

مهمترین بازیکن استقلال در چند اردوی قبلی تیم ملی غایب بوده و احتمالا او مانند دیگر بازیکنان پا به سن گذاشته دیگر رنگ پیراهن تیم ملی را نمی بیند.

کی روش سن تیمش را بالا نمی برد

 همه چیز برای خسرو حیدری خیلی سریع اتفاق افتاد. بازیکن تاثیرگذار استقلال که در چند فصل اخیر آبی ها تنها روی سانترهای او سرمایه گذاری کردند، همیشه یک ثابت پای اردوی تیم ملی بود اما تعدد مصدومیت ها و سپس بالا رفنش سنش کم کم موجب شد کی روش بسیار نرم از وی بگذرد. البته این خبر می تواند بهترین هدیه به منصوریان باشد. فصول گذشته هرگاه حیدری به تیم ملی دعوت می شد و به استقلال باز می گشت به خاطر حجم بازی ها ناگهان چند ماهی را به علت مصدومیت از دست می داد. اما در این فصل دیگر خبری از این دعوت ها نیست.

کی روش فوتبال تیم ملی را بر مبنای دوندگی فراوان و پرس گذاشته و بعید است خسرو قادر به انجام چنین فوتبالی باشد. مضاف بر این با حضور رامین رضاییان جوان و دونده، دیگر نگرانی خاصی از جناح راست باقی نمی ماند. از این رو کی روش برای اینکه سن تیم ملی را پائین بیاورد خیلی ملو و آرام قید خسرو را زد و در چند اردوی گذشته هیچ خبری از نام او نبود.

کی روش سن تیمش را بالا نمی برد

پیش از این بازیکنان ثابت تیم ملی مثل هاشم بیک زاده و امیرحسین صادقی با چنین رویه ای مواجه ای شدند. آنها در صورتی که جایگاهشان در تیم ملی ثابت و دست نخوردنی بود ناگهان دیگر به تیم ملی دعوت نشدند و حالا بیش از یک سال است کی روش قید آنها را زده است. خسرو حیدری امیدوار بود با درخشش در استقلال مجددا نظر کی روش را به خود جلب کند اما وقتی قبل از اردوی ارمنستان و بازی با ازبک و کره خبری از نامش نشد او هم فهمید دیگر قرار نیست کی روش او را دعوت کند.

حیدری در ابتدای بازی مقابل سیاه جامگان هم مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد. احتمالا به خاطر همین مصدومیت او چند هفته ای را هم از دست می دهد و به این ترتیب او اندک شانس خود را برای حضور مقابل سوریه از دست داد.

البته مصدومیت و محرومیت بازیکنان جناج راست تیم ملی شاید تنها راه نجات خسرو باشد.