پنالتی دوم پرسپولیس سوخت

 داود رفعتی در مورد نحوه قضاوت پیام حیدری در بازی پرسپولیس و نفت اظهار داشت: «این داور الیت ما است که کامرانی‌فر یک بازی حساس را به او سپرد. به نظر من او قضاوت خوبی در این بازی داشت. البته در 20 دقیقه ابتدایی مسابقه چند خطا روی بازیکنان را اعلام نکرد که همین مسأله باعث عصبانیت بازیکنان شد. امید عالیشاه به همین خاطر به داور اعتراض کرد که البته بازیکن نباید در کار داور دخالت کند.»

وی ادامه داد: «پنالتی که بر روی طارمی اعلام شد کاملاً درست بود، بر روی گل دوم پرسپولیس هم بهتر بود که داور آوانتاژ اعلام می‌کرد. با این حال روی گل دوم پرسپولیس هم کمک داور به خوبی تصمیم گرفت و این گل هم کاملاً درست بود هر چند یک آفساید بی‌مورد از مهدی طارمی اعلام شد.»

رفعتی در مورد اعتراض‌های علی دایی به داور در نشست خبری، گفت: «دایی اشتباه می‌کند زیرا بیرانوند هیچ خطایی روی بازیکن نفت مرتکب نشد.  دروازه‌بان پرسپولیس توپ را از فخرالدینی گرفت و شاید با شدت خروج کرد اما خطای پنالتی مرتکب نشد ضمن اینکه باید بگویم داور در اواخر مسابقه یک پنالتی به سود پرسپولیس نگرفت و خطا روی علیپور کاملاً پنالتی بود. با این حال پیام حیدری قضاوت خوبی داشت.»