کمالوند: کار خلعتبری بزرگ و حرفه‌ای بود

راز کمالوند به حمایت از بازیکنانش پرداخت و در مورد برتری 3 بر صفر مقابل پدیده مشهد صحبت‌هایی مطرح کرد که می‌خوانید:

بازیکنانم برای برد بازی کردند

ما با حریفی استخوان‌دار و گردن‌کلفت به نام پدیده بازی داشتیم که طی سه فصل گذشته یقه همه بزرگان را گرفته است، اما آنقدر خوب بازی کردیم که پدیده نتوانست کار خاصی انجام دهد و بازی را با سه گل به ما واگذار کرد. بازیکنانم در این دیدار دوندگی بسیار خوبی داشتند و مشخص بود از دقیقه اول، فقط برای کسب برد می‌جنگند. آنها نسبت به بازی‌های گذشته کیفیت مطلوبی داشتند و این موضوع کمک کرد تا نتیجه بگیریم. موضوع دیگر هم این بود که جدا از ساختن موقعیت‌های فراوان برای گلزنی، در زدن ضربات آخر، حرفه‌ای عمل کردند و سه امتیاز را گرفتیم.

به مهاجمانم آرامش هدیه دادم

احساس می‌کنم تنها کاری که برای رضا خالقی‌فر، لوسیانو پریرا و سایر بازیکنان انجام دادیم، تزریق آرامش به تیم بود. این کار را کردیم تا آنها خود را پیدا کنند و راه گلزنی برای گسترش باز شود. ما صبر و حوصله زیادی داشتیم تا تیم‌مان در مسیر موفقیت بیفتد و تنش‌ها را از بازیکنان گرفتیم تا آنها امروز بتوانند بازدهی بهتری داشته باشند. می‌بینید که همین اتفاق نیز رخ داد و وقتی شرایط تمرینی طول هفته را آنالیز می‌کنیم، متوجه پیشرفت آنها می‌شویم.

جزو 6 تیم اول جدول خواهیم بود

روزهایی که در انتهای جدول بودیم، هرگز ناراحت نبودم و امروز که از قعر جدول به میانه‌های جدول آمدیم هم خوشحال نیستم، چون هدف ما، این مسائل نیست که بخواهیم وقت‌مان را به خاطر آن تلف کنیم. ما به رده‌بندی انتهای فصل فکر می‌کنیم و باید تمام برنامه‌ریزی‌های‌مان به آن زمان تعلق داشته باشد. من باز هم تأکید می‌کنم گسترش فولاد در پایان فصل جزو شش تیم بالای جدول خواهد بود.

بهترین کیفیت و بهترین امتیاز را می‌خواهیم

بی‌شک دیدار این هفته‌مان نیز بازی سختی است. صبا را باید تیمی قابل احترام و سخت‌کوش دانست که توانایی انجام کارهای بزرگ را دارد. به‌طور کلی معتقدم هیچ دیداری برای هیچ تیمی در لیگ این فصل آسان نیست و هر بازی را باید یک چالش پیش‌رو برای مربیان دانست، اما با امیدواری و خوش‌بینی‌های زیادی وارد زمین می‌شویم و تلاش می‌کنیم تا مثل دیدار با پدیده بهترین کیفیت را ارائه دهیم و بهترین امتیاز را کسب کنیم.

خلعتبری کار بزرگی انجام داد

محمدرضا خلعتبری در روز دیدار مقابل پدیده نه در ترکیب تیم ما بود و نه به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت اما پس از رقم خوردن پیروزی 3 بر صفر، به سراغ من آمد و گفت که می‌خواهد بازیکنان را بابت کسب این پیروزی، به یک ضیافت کوچک دعوت کند. من هم این موضوع را پذیرفتم و به محمدرضا گفتم خودش این خبر را در جمع بازیکنان اعلام کند. او ما را به میهمانی دعوت کرد و ناهار روز دوشنبه را در کنار هم خوردیم. به عقیده من، محمدرضا کار بسیار بزرگی انجام داد و ثابت کرد یک بازیکن حرفه‌ای است.

اتحاد و همدلی در گسترش فولاد حرف اول را می‌زند

در تیم ما، این موضوع به خوبی جا افتاده که بازیکنان متحد و یکدل باشند. دیگر برای هیچ‌کس فرقی نمی‌کند کدام بازیکن در میدان است و کدام بازیکن روی نیمکت می‌نشیند، چون همه ما یکدل شده‌ایم تا تیم را در جدول بالا بیاوریم و در نهایت، به هدفی که داریم برسیم. اتحاد و همدلی در گسترش فولاد حرف اول را می‌زند و اگر خدا بخواهد با همین میزان از اتحاد فصل را ادامه می‌دهیم. مطمئنم بهترین نتایج را کسب خواهیم کرد.