فرکی:امیدوارم اشتباهات داوری نتیجه بازی استقلال را مشخص نکند

حسین فرکی درباره دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: تا اینجای مسابقات سایپا خوش شانس نبوده است. چنانچه در دو بازی متوالی مقابل صبا و تراکتورسازی که مستحق پیروزی و کسب 6 امتیاز بودیم فقط یک امتیاز به دست آمد اما برابر تیم پرمهره استقلال سعی می کنیم عملکردی بهتر داشته باشیم و قدر موقعیت هایمان را بدانیم. 

وی ادامه داد: شنیده ایم خسرو حیدری به این بازی نمی رسد. بالاخره او بازیکن موثری است و نبودش می تواند به نفع ما باشد اما استقلال بازیکنان دیگری هم دارد که موثر هستند منجمله مهدی رحمتی که شاهکار است و در بازی قبلی استقلال با یک واکنش استثنایی باعث شد تیمش پیروز از میدان خارج شود. همینطور بازیکنی نظیر امید ابراهیمی یا کاوه رضایی که مهره های مفیدی به شمار می روند. 

سرمربی سایپا درباره اشتباهات داوری که به زعم او تا اینجا مسابقات به ضرر سایپا تمام شده بیان داشت: اشتباه داوری جزیی از فوتبال است. اما تا اینجای کار اشتباه به نفع ما صورت نگرفته و البته تعمد هم در کار این قشر محترم نبوده است و امیدوارم داور بازی جمعه مرتکب هیچ اشتباهی به سود یا به ضرر هیچ تیمی نشود و اشتباهات داوری نتیجه بازی را مشخص نکند.

فرکی درباره غیبت دروازه بان برزیلی سایپا در این بازی گفت: گلر برزیلی ما محروم است اما حامد فلاح زاده هم دروازه بان بسیار خوبی به شمار می رود که دروازه بان اصلی سایپا بوده و در بازی سایپا و فولاد نیز عملکرد خوبی داشت. ما هیچگونه نگرانی بابت دروازه مان مقابل استقلال نداریم.