واکنش عجیب ماهینی در برابر حرف های طارمی

نام مهدی طارمی و حسین ماهینی در روزهای اخیر بیش از هر بازیکن دیگری از جمع پرسپولیسی ها بر سر زبان ها افتاد.دلیل اصلی آن هم شرایطی است که  رامین رضاییان در پرسپولیس دارد و به خاطر درخشش مدافع راست این تیم نیمکت نشین شده است. مهدی طارمی که نیمکت نشینی رفیق را تاب نیاورده مستقیم و غیرمستقیم از برانکو خواسته رضائیان را به ترکیب اصلی بازگرداند اما رامین برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس با یک سد بزرگ روبرواست؛ حسین ماهینی این روزها از آماده ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می شود  و در پستی می درخشد که سال قبل در اختیار رضائیان بود. طارمی برای این مشکل یک راه حل ویژه ارائه داده و آن هم انتقال حسین ماهینی به پست دفاع وسط است. پیشنهادی که با واکنش جالب ماهینی همشهری مهاجم ملی پوش سرخپوشان روبرو و مدعی شد ترجیح می دهد دفاع راست باشد تا دفاع آخر!

مدافع پرسپولیس فارغ از هیاهوی فوتبال و حواشی پیرامون آن به شدت درگیر تهیه و تدارک برای فرزندی است که تا دو ماه دیگر متولد می شود: « باور کن با همسرم آمده ام یافت آباد برای بچه خرید کنیم و به تنها چیزی که فکر نمی کنم حواشی فوتبال است». از حسین در خصوص رامین و مهدی می پرسیم و این که آیا دلیل اصرار طارمی برای بازگشت رامین به ترکیب پرسپولیس را می داند:«راستش دلیلش را نمی دانم اما بعید می دانم مساله خاصی باشد. ما با هم رفیق هستیم و مشکلی نداریم. هر کدام هم به نوبه خودمان تلاش می کنیم بهترین کیفیت مان را ارائه دهیم بقیه اش دیگر انتخاب مربی است».

ماهینی اما صادقانه می گوید در پست کنونی اش راحت است: « قطعاً در دفاع راست راحت ترم و دلیلی هم ندارد پستم را عوض کنم. ضمن آن که ما در ۸ بازی فقط ۲ گل دریافت کرده ایم و این نشان می دهد خط دفاعی عملکرد مناسبی داشته مخصوصاً مدافعان وسط. حالا چه دلیلی دارد من پستم را عوض کنم؟ هرچند درنهایت سرمربی تصمیم آخر را می گیرد».

مگر ماهینی و طارمی همشهری نیستید، چطور است مهدی این قدر هوای رامین را دارد؟! در پاسخ به این سئوال اما مدافع بوشهری پرسپولیس حرف های جالبی به زبان آورد و گفت: «بابا به خدا خبری نیست. چیزهایی که می شنوید را باور نکنید ما همه با هم رفیقیم و از همه مهم تر این تیم یک مربی بزرگ بالای سر خود دارد که مسلما بهترین تصمیم را برای موفقیت پرسپولیس و شاگردانش اتخاذ خواهد کرد». با این تفاسیر به نظر می رسد قصه نیمکت نشینی های رامین ادامه داشته و در این بین دو بازیکن بوشهری همچنان به خاطر شرایطی که دارند با یکدیگر کنش هایی داشته باشند.