ضربات جبران ناپذیر گودرزی به یک مرد پرسپولیسی

محمد رویانیان در خصوص استعفای محمود گودرزی از سمتش اظهار داشت: این خبر را باور نمی‌کنم چون معلوم نیست درست باشد، ولی باید بگویم متأسفانه از استعفای گودرزی خوشحالم. واقعا نمی‌شد به گودرزی به عنوان وزیر دلخوش بود. 

وی ادامه داد: وزیر باید کمی تحمل داشته باشد و فقط دنبال مخالف و موافق بازی نباشد. وزیر باید تحمل داشته باشد و دنبال پرونده‌سازی برای دیگران نباشد. وزیر نباید دیگران را تخریب کند. 

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از گودرزی دل پُری دارد گفت: بله، دل پُری دارم چون چندین پرونده علیه من درست کرد. گودرزی خواسته یا ناخواسته ضربات جبران ناپذیری به من وارد کرده، به خاطر همین معتقدم که شخصی باید وزیر ورزش شود که تحمل بالایی داشته باشد. 

رویانیان درباره اینکه چه نمره‌ای به محمود گودرزی می‌دهد، عنوان کرد: با تبصره به گودرزی 10 می‌دهم، البته حتما برای او آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هرجایی که هست سلامت باشد اما به گودرزی توصیه می‌کنم که حتما رضایت قبلی امثال من را بگیرد چود در غیر این صورت در آن دنیا مکافات خواهد داشت. 

وی در مورد اینکه آیا واقعا گودرزی وزیر ضد فوتبال بوده است، اظهار داشت: نمی‌دانم، من از نزدیک با گودرزی برخوردی نداشته‌ام.