خلعتبری: کی‌روش بی‌معرفتی کرد اما پدرکشتگی نداریم

محمدرضا خلعتبری در بازی گسترش فولاد و پدیده به میدان نرفت اما بعد از پیروزی تیمش به اصطلاح شیرینی داد و همه اعضای تیم را برای صرف ناهار به یک رستوران دعوت کرد. 

نیمکت‌نشینی ۹۰ دقیقه‌ای شما تعجب‌برانگیز بود
چند روزی از تمرینات گروهی دور بودم و می‌دانستم در ارنج قرار نمی‌گیرم. مهم این بود که بالاخره طلسم نبردن‌های تیم‌‌مان شکست.

البته پدیده از شرایط خوبش دور بود و نباید بازی‌های بعدی را ساده بدانید.
پدیده جزو تیم‌های تاکتیکی است اما مقابل انگیزه بالای گسترش فولاد نتوانست مقاومت کند. به نظر من در لیگ شانزدهم بازی آسان نداریم و باید همه بازی‌ها را جدی بگیریم.

معمولاً مربی‌ دست به ترکیب تیم برنده نمی‌زند و احتمالاً برای بازی بعدی گسترش فولاد باز هم در ارنج قرار نمی‌گیری.
اشکالی ندارد. من بازی نکنم و تیم برنده باشد برایم باارزش و مهم‌تر است تا اینکه بازی کنم و دوباره مساوی کنیم!

چه شد مربیان و بازیکنان تیم را به ناهار دعوت کردی؟
از پیروزی تیمم خوشحال بودم و دوست داشتم همه دور هم ناهار بخوریم. خوشبختانه شرایط تیمی گسترش فولاد حرفه‌ای و صمیمی است و همه در تلاشند بهترین نتیجه را بگیریم.

بازی ایران و کره ‌جنوبی را دیدی؟
مگر می‌شود پیگیر بازی تیم ملی نباشم. الحق بچه‌ها عالی بازی کردند و سرمربی تیم برنامه خوبی ریخته بود و ان‌شاءا... ۲، ۳ بازی آخر تیم ملی در این گروه تشریفاتی خواهد شد و این تیم توان این را دارد همه بازی‌هایش را با اقتدار ببرد.

سخت نیست از کی‌روش و تیمش تعریف کنی؟
کی‌روش قبل از جام جهانی بی‌معرفتی و مرا در اوج آمادگی از حضور در برزیل محروم کرد در حالی که در همه اردوها حضور داشتم و در صعود هم بالاخره نقشی حتی کم‌رنگ ایفا کردم و بعد از خط خوردن هم از او گلایه کردم وگرنه با هم پدرکشتگی نداریم. او بزرگ‌تر و تصمیم‌گیرنده بود. آن روزها هم گذشت و الان دارد به خوبی کارش را انجام می‌دهد و امیدوارم موفق و سربلند باشد چون موفق شدن او یعنی موفق شدن تیم ملی کشورم. ضمن اینکه مگر من ۱۵ سال قبل بازیکن تیم ملی بودم یا ۵ سال دیگر قرار است بازی کنم اما همیشه به عنوان یک ایرانی دوستدار موفقیت تیم کشورم هستم.