تشویق آزمون پس از تعویض و نگاه باحسرت عزت‌اللهی+ عکس

 هواداران تیم فوتبال روستوف که تشویق‌های بی امان خود را در نیمه دوم آغاز کرده بودند، پس از گل دقیقه 62 کاراسکو به شدت ناراحت شده و چاره‌ای جز سکوت نداشتند.

*در نیمه دوم این دیدار و با توجه به شدت گرفتن سرما، سردار آزمون که در نیمه نخست با پیراهن آستین کوتاه بازی می‌کرد، مجبور شد لباس آستین‌دار به تن کند.

*هواداران روستوف که پس از گل اتلتیکو برای لحظاتی سکوت کرده بودند، پس از گذشت چند دقیقه دوباره جان گرفته و تیم‌شان را با شعار مخصوص خود به جلو فرا خواندند.

*سردار آزمون در دقیقه 74 این دیدار جای خود را به آندری پریپلیتا، هافبک روستوف داد که هنگام تعویض به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

*دومین تعویض روستوف حضور موسی دومبیا، مهاجم مالیایی این تیم به جای دمیتری پولوز بود که هواداران از این تعویض به شدت استقبال کرده و پس از تعویض نیز چندین بار دومبیا را تشویق کردند.

*عملکرد خوب سوسلان ژانایف، دروازه‌بان روستوف در چند صحنه بسیار حساس باعث شد تا هواداران روستوف به صورت ویژه این دروازه‌بان را تشویق کنند.

*بهترین شانس گلزنی روستوفی‌ها در دقیقه 87 بود که شوت پریپلیتا توسط اوبلاک مهار شد تا هواداران حسرت زیادی بخوردند.

*برخی هواداران روستوف در دقیقه 88 ورزشگاه را ترک کردند. در همین لحظه دومبیا صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد که تعدادی از هواداران روی پله‌های ورزشگاه ایستادند تا آخرین شانس‌های تیمشان را برای به تساوی کشیدن بازی ببینند.

*سعید عزت‌اللهی که جزو بازیکنان تعویضی روستوف بود و خودش را کنار نیمکت گرم می‌کرد، لحظات پایانی بازی را با حسرت نگاه می‌کرد که تیمش در حال از دست دادن موقعیت‌ها بود.

*در پایان بازی هواداران روستوف به شدت تیمشان را تیم‌شان را تشویق کردند که تا لحظه آخر برای به تساوی کشیدن بازی تلاش کرد.

*دروازه‌بان روستوف که چند بار مانع باز شدن دروازه‌اش شد، به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

*کاراسکا که گل برتری اتلتیکومادرید را در این بازی به ثمر رساند، در پایان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.