نکاتی جالب از گلزنی احمدزاده برای پرسپولیس

فرشاد احمدزاده، هافبک شماره ۱۰ و ریزنقش پرسپولیس که نقشی اساسی در طراحی حملات سرخپوشان دارد، در مدت زمان حضورش در پرسپولیس از فصل گذشته تاکنون، سه بار برای این تیم گلزنی کرده است که هر سه گل این بازیکن خلاق، با ضربه سر وارد دروازه حریفان شده است.

احمدزاده که جزو بازیکنان کوتاه قد و ریزنقش پرسپولیس محسوب می‌شود، از سال گذشته تاکنون با وجود اینکه بازی‌های زیادی برای تیمش انجام داده اما فقط سه بار موفق به گلزنی شده است که هر سه گل او هم با ضربه سر به ثمر رسیده است.

اولین گل او برای پرسپولیس، فصل گذشته در بازی مقابل سیاه‌جامگان در مشهد و با ضربه سر به ثمر رسید. احمدزاده بعد از آن گل دیگر موفق به گلزنی برای پرسپولیس نشد تا اینکه در بازی برگشت سرخپوشان مقابل صبای قم در شهر قم، او موفق شد باز هم با یک ضربه سر تک گل سه امتیازی پرسپولیس را وارد دروازه میزبان کند.

امروز نیز در بازی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان در اهواز، فرشاد احمدزاده موفق شد با یک ضربه سر گل تساوی تیمش را وارد دروازه حریف کند تا مشخص شود گویا او قصد ندارد به شکل دیگری برای پرسپولیس گلزنی کند.

دیگر نکته جالب توجه در گلزنی‌های احمدزاده این است که هر سه گل او برای پرسپولیس در بازی‌های بیرون از خانه به ثمر رسیده و او هنوز موفق نشده است در تهران و در ورزشگاه آزادی برای سرخپوشان گلزنی کند.