علی پورکیانی در رابطه با تساوی استقلال خوزستان و پرسپولیس اظهار داشت: بازی محکم و خوبی را شاهد بودیم که در نهایت با تساوی به پایان رسید. به هر حال مصاف قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل بود که 2 رقیب سنتی محسوب می شوند. من از عملکرد تیم استقلال خوزستان راضی بودم اما می توانستیم پیروز شویم.

وی افزود: به تیم خودمان افتخار می کنم که چنین فوتبالی را از خود به نمایش گذاشت. به هر حال فوتبال است و ممکن است هر نتیجه ای رقم بخورد. مهم این است که 2 تیم توانستند با دوستی وارد زمین شده و با رفاقت هم از زمین بیرون بیایند.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره سنگ اندازی تماشاگران و صحنه های خونین بعد از این بازی تصریح کرد: من فاصله زیادی تا آن منطقه که این اتفاقات رخ می داد، داشتم. نمی توانم اظهارنظری در این باره کنم. البته به نظرم مسئولان باید فکری به حال این سنگ اندازی ها در ورزشگاه غدیر کنند. با این حال مطمئنم که دیروز مسئولان هیات فوتبال، نیروی انتظامی و... زحمات زیادی برای برگزاری بازی کشیدند اما ای کاش پاکسازی هم در آن منطقه صورت بگیرد.

پورکیانی درباره اینکه خمارلو اعلام کرده پرسپولیس علیه پورموسوی شکایت می کند، بیان داشت: من که این مساله را نشنیدم و نمی توانم اظهارنظری کنم. حالا اگر هم شکایت کردند، ما در خدمتشان هستیم.

وی در پایان درباره مشکلات مالی استقلال خوزستان افزود: این مشکلات هم انشاالله به زودی حل می شود. دیروز دیدید که بازیکنان ما بدون توجه به این مشکلات چقدر خوب بازی کردند.