دولت و مجلس از عملکرد گودرزی ناراضی بودند

گروه ورزشی- صدیف بدری نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به استعفای محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان گفت: گرچه وزیر زحمت هایی کشیده که باید قدردان آن بود اما در مجموع عملکرد وی در وزارتخانه موفق آمیز نبوده است.

وی با اشاره به انتقادات و تذکرات نمایندگان به عملکرد وزیر گفت: نه تنها مجلس، بلکه خود رئیس جمهور و مسئولین دولت از عملکرد این وزیر ناراضی بودند که در نهایت به تغییر وزیر منتهی شد و این تغییر نشانه ناراضایتی از عملکرد است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به ضعف های گودرزی در وزارت ورزش و جوانان گفت: متاسفانه وزیر بیشتر به مقوله ورزش توجه داشت و مسائل و مشکلات مهم جوانان و آینده نگری برای آنها مورد غفلت واقع شد.

بدری با بیان اینکه یک سو نگری و تک محوری در وزارت ورزش و جوانان مشهود بود، اضافه کرد: جوانان در حاشیه قرار گرفته بودند و بیان و پیگیری موضوعات جوانان فراموش شده بود.

وی گفت: با ادغام سازمان ملی جوانان با وزارت ورزش ضروری بود تا وزیر هم برای موضوعات جوانان و هم برای مساله ورزش 2 معاون قوی داشته باشد اما ما دیدیم که چنین نشد و این ادغام به ضرر جوانان تمام شد و دود آن به چشم جوانان رفت.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور در روزهای آینده وزیر جدید به مجلس معرفی خواهد کرد، افزود: وزیر آینده باید هم به مقوله ورزش و هم به مسائل و مشکلات جوانان مسلط باشد. هم اهل ورزش بوده و هم برای حل مشکلات جوانان عزم و اراده قوی داشته باشد.

بدری تخصص، تعهد و داشتن صلاحیت علمی را از دیگر ویژگی وزیر ورزش و جوانان برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا در دوره جدید این وزارتخانه مشکلات قبلی برطرف و شاهد یک وزارتخانه فعال و پویا باشیم.