دعوت از ۳۳ بازیکن به اردوی انتخابی تیم والیبال نوجوانان دختر

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا 2017 از 31 فروردین ماه تا هشتم اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.

173 بازیکن برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر از 24 استان کشور انتخاب شده اند که این بازیکنان در پنج گروه مختلف برای ارزیابی نهایی توانایی‌ها به کمپ تیم‌های ملی بانوان دعوت می‌شوند و زیر نظر مایدا چیچیچ تمرینات خود را برگزار می‌کنند.

گروه نخست از 26 مهرماه به مدت سه روز تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی والیبال زنان در مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری کردند و تمرینات گروه دوم نیز با حضور 36 بازیکن از صبح روز شنبه یکم آبان ماه آغاز شده است که تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

33 بازیکن از استان های فارس، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، اصفهان، کرمان، قزوین و یزد به عنوان سومین گروه به این اردو دعوت شدند که تمرینات خود را از روز سه‌شنبه چهارم آبان ماه آغاز می‌کنند و به مدت سه روز (پنجشنبه ششم آبان) ادامه خواهد داشت.

اسامی این بازیکنان به قرار زیر است:

فارس (7 بازیکن): شیدا افشاریان، یلدا آزادی، حدیث تنها، مریم حبیبی، مهرسا خرم دین، فاطمه صبوری و ریحانه کریمی
چهار محال و بختیاری (7 بازیکن): راحیل حبیبیان، نگین حیدری، زهرا دهقان، ثنا شاهوردی، نگار فرهنگیان، زهرا مهرانفرد و فاطمه نجفی
سیستان و بلوچستان (یک بازیکن): بهاره مهاجری
اصفهان (5 بازیکن): فاطمه اکبری افجائی، غزاله الهیاری، فاطمه حیدری، صبا خواجه افضلی و نیلوفر سلطانی
کرمان (4 بازیکن): زهرا بلوردی، فاطمه شریعت، فاطمه عباسلو و الناز نجمی نژاد
قزوین (2 بازیکن): محدثه شاهسوند و محدثه محمدبیگی
یزد (7 بازیکن): دیانا رفیع‌زاده، فروزان شاطر آقائی، زهرا شاکر اردکانی، نهال‌السادات طبانی‌نژاد، مطهره‌السادات غلامی، مهسا قادری و منصوره مجاور